1................ did not go to the restaurant. a. Mrs.Paul b. Jack c. Mary d. Mr.Paul แบบทดสอบหลัง เรียน Next.

Slides:



Advertisements
งานนำเสนอที่คล้ายกัน
การใช้ Past Simple Tense
Advertisements

Introduction This is one of the resources to help you study by yourself. It is about “Identifying Main Idea and Topic”, which the students in M.5 should.
Please help me. I want to go home. The wicked wizard won’t let me go if I can’t find the error in each following sentence.
นางสาวอุทัยวรรณ ชัยมงคล กลุ่มสาระการเรียนรู้ภาษาต่างประเทศ
นายมูฮำหมัดฟาเดล หะยีสะแตร์
He Asked If I’d Worked Before
Unit 8 What Did They Say? M.5. Unit 8 What Did They Say? M.5.
Who Who broke my pencil ? Wichian Who has got my book ? Danai Who is your teacher ? Mr. Kasem.
PERFECT TENSE.
ครั้งที่ 8 บทที่ 2 22 มิถุนายน 2553
Unit 1 Present Simple Tense.
Pronouns Pronouns (คำสรรพนาม) คือ คำที่ใช้แทนที่คำนาม
Exercise 4: Page 41.
Phrasal Verb ‘Give me a ring’.
Reaching out to our Team
Good morning welcome to Calvary Chapel at the Bridge สวัสดีตอนเช้าขอต้อนรับสู่ โบสถ์แคล'วะรีแชพ'เพิลที่สะพาน.
Matthew 28 The Resurrection 1 Now after the Sabbath, toward the dawn of the first day of the week, Mary Magdalene and the other Mary went to see the.
Wh-Question.
Question Tag MRS.NITTAYA PROMJAN UDOMDARUNEE SCHOOL.
วิชาภาษาอังกฤษพื้นฐาน อ ชั้น ม. 2
ยินดีต้อนรับสู่ คอมพิวเตอร์ช่วยสอน เรื่อง Auxiliary Verbs.
The Analysis of Strands, Standards and Indicators for Tests
Invitations Invitations ตอนที่ 3 ครูรุจิรา ทับศรีนวล
CONDITIONAL SENTENCES
Indirect Question without Question Word.
Indirect command Indirect requst Indirect exclamation.
Question Tag Question Tag ตอนที่2 ครูรุจิรา ทับศรีนวล
Kangaroo Joe รายวิชา อ ชั้น ม.2 ครูจินฑนา ร้อยแก้ว โรงเรียนวัง ไกลกังวล ตอน 6 Unit 15.
Present Continuous.
ครูรุจิรา ทับศรีนวล.
ครูรุจิรา ทับศรีนวล. Invitations Invitations Invitations.
ครูรุจิรา ทับศรีนวล Dates and plans ตอนที่ 4. ครูรุจิรา ทับศรีนวล Dates and plans Dates and plans Dates and plans.
Indirect Question word
Passive Voice By Witchuma Singhaphukam No.40 Soytreemook Boutoom No.41
ครูรุจิรา ทับศรีนวล “Room service”. “Room service”
ภาษาอังกฤษ ชั้นมัธยมศึกษาปึที่ 4 Grammar & Reading ครูรุจิรา ทับศรีนวล.
1. Tom soon asleep. a. is b. am c. are d. was Next แบบทดสอบก่อน เรียน.
Inside Energy Machines
Self-access materials By Self-access Learning Centre, KMUTT Copyright © 2011 Self-access Learning Centre, KMUTT Phrasal verbs.
จัดทำโดย 1. นางสาวจตุพร คงทรัพย์ เลขที่ นางสาวทิพวรรณ คะวิสูญ เลขที่ นางสาวสุภาวดี บทนอก เลขที่ นางสาวสุภลักษณ์ สีสุกอง เลขที่ 36.
ครูรุจิรา ทับศรีนวล. เขียนประโยค โดยใช้ โครงสร้างที่ ซับซ้อน.
Unit 4. Opera HouseAustralia FujiyamaJapan.
Noun clauses as Quoted speech Versus Reported speech
Present Continuous Tense
Pronoun คือ คำที่ใช้แทนคำนาม แบ่งออกเป็น
These examples show that the subject is doing the verb's action.
By T’Sumana Hanlamyuang
D I G I T A L 4.0 Pronoun ENG M.1 Sem. 1 Grammar
Mrs. Rattanaporn Lawsawas Ban Huaybong School, Nakhonsawan
คำเทศนาหัวข้อที่ 3: ประกาศข่าวดี SERMON 3: PREACHING GOOD NEWS
Modals-Ability By T’Sumana Hanlamyuang.
By T’Sumana Hanlamyuang
ความเชื่อที่มีการประพฤติตาม
1. นี่เป็นสิ่งที่พระเยซูทรงทำ พระองค์ทรงรักษาทุกคน ที่เจ็บป่วยให้หายดี
Adjective Clause (Relative Clause) An adjective clause is a dependent clause that modifies head noun. It describes, identifies, or gives further information.
บทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอน
Reported Speech Statements
Direct Speech Vs Indirect Speech
Modals-Certainly (must, can't)
พระเยซูและเพื่อนของพระองค์
หลักเกณฑ์ในการตั้งตัวแทน
The Christmas Story Part 4: Jesus Reveals The Truth
1 ยอห์น 1:5-7 5 นี่เป็นเรื่องราวซึ่งเราได้ยินจากพระองค์และประกาศแก่ท่าน คือพระเจ้าทรงเป็นความสว่าง ในพระองค์ไม่มีความมืดเลย 6 ถ้าเราอ้างว่ามีสามัคคีธรรมกับพระองค์แต่ยังดำเนินในความมืด.
แบบฟอร์มที่ 2 1. ชื่อวิชา  THM3505 English for hospitality industry
สภาครูและบุคลากรทางการศึกษา
Good morning welcome to Calvary Chapel at the Bridge สวัสดีตอนเช้าขอต้อนรับสู่ โบสถ์แคล'วะรีแชพ'เพิลที่สะพาน.
English Asia - ex.
Good morning welcome to Calvary Chapel at the Bridge สวัสดีตอนเช้าขอต้อนรับสู่ โบสถ์แคล'วะรีแชพ'เพิลที่สะพาน.
บทเรียนสำเร็จรูป เรื่อง ภาษาอังกฤษเพื่ออาชีพ
Help please me. I want to go home
ใบสำเนางานนำเสนอ:

did not go to the restaurant. a. Mrs.Paul b. Jack c. Mary d. Mr.Paul แบบทดสอบหลัง เรียน Next

2. After they came home, Jack a. ate some more food b. sat and talked to Sam c. read a cartoon book in his bed d. was hungry again Next

3. In the dream, the fish took Jack home because a. he wanted to show his home to Jack b. he wanted Jack to meet his wife c. Jack wanted to see the fish’s house d. the fish wanted to eat Jack Next

4. In the story, a. the fish ate Jack b. Jack dreamt that the fish would eat him c. the lobster ate Jack d. Jack went to China Next

5. Jack wanted to tell his dream to Sam but a. Jack could not speak b. Sam shouted at him c. Sam would not listen d. Jack was afraid of the fish Answer

เฉลยคำตอบ แบบทดสอบหลังเรียน 1.C 2.C 3.D 4.D 5.B Back Next

Reference A Funny Dream กระทรวงศึกษาธิการ. A Funny Dream : Reader C 2 (Learning Kit ). โรงพิมพ์คุรุสภา. พ. ศ Exit