Blended Learning (BL) การ เรียนรู้ที่หลากหลาย By Saruthipong Bhuwatvaranon : Leadership and Innovation PSU.
Chapter one : Blended learning systems (1) ประเด็นที่สำคัญ คำจำกัดความ แนวโน้มในปัจจุบัน และทิศทาง ในอนาคต /Page.1-5 การเรียนรู้แบบเก่า - แบบใหม่ /Page.6 4 มิติของการปฏิสัมพันธ์ระหว่างการเรียนรู้แบบ เก่ากับแบบใหม่ /Page.7 Why Blend? /Page.8 Three Reasons people chose BL /Page.8 What Models of Blending Exist? /Page.10-12
Chapter one : Blended learning systems (2) ประเด็นที่สำคัญ (2) Categories of Blended Learning Systems /Page.13 Six major issues are relevant to designing blended learning systems Page Direction for the future /Page.16 Strength and Weaknesses of conducting discussions in face-to-face and computer-mediated learning environment /Page.18
Blended Learning (BL) การ เรียนรู้ที่หลากหลาย By Saruthipong Bhuwatvaranon : Leadership and Innovation PSU.
Chapter 2 The blended learning imperative Reasons for Creating Blended Learning Multiple Perspective on Content /Page.23 Cognitive Rehearsal /Page.23 Context Is Often More Important Than Content /Page.24 Value Sorting Is Core to Blended Learning /Page.24 Learning Is Longitudinal /Page.24 Learning Is Socail /Page.25 Learning Is Often Tacit and Unstructured /Page.25
By Saruthipong Bhuwatvaranon : Leadership and Innovation PSU. THANK YOU