WIN THEIR BRAINS AND THEIR HEARTS WILL FOLLOW. “From the brain and the brain alone arise our pleasures, joys, laughter, and jests, as well as our sorrows,

Slides:



Advertisements
งานนำเสนอที่คล้ายกัน
John Rawls  John Rawls is the most famous American social contract theorist argued that “Justice is fairness” He Thought human natural have a appropriate.
Advertisements

นานารำพึงของชีวิต (ชีวิตเมื่อคิดไป)
Texture การประมวลผลภาพแบบดิจิตอล Ian Thomas
Moment in Life บางขณะของชีวิต.
Helping you make better treatment decisions for your patients.
Problem with Subjunctive Verbs Some verbs and noun require a subjunctive. A subjunctive is a change in the usual form of the verb. It is often a verb word.
Sleep as much as you can... นอนให้มากเท่าที่สามารถทำได้
Writing a research. Why Research?  To find whether the messages and the materials are appropriate to the target group  To modify the messages and the.
จัดทำโดย นางสาวทิพยรัตน์ กำลังมาก เลขที่ 19 นางสาวปัญณิศา ป้องขันธ์ เลขที่ 26 นางสาวพรวษาทวีกุล เลขที่ 27 นางสาววลัยลักษณ์ ขวัญคุ้ม เลขที่ 34 นางสาวอมรรัตน์
การสร้าง WebPage ด้วย Java Script Wachirawut Thamviset.
หลักสูตรอบรมครู คอมพิวเตอร์ หลักสูตรอบรมครู คอมพิวเตอร์ หลักสูตรที่ ๑ ทักษะการโปรแกรม เบื้องต้น วันที่สาม.
King Mongkut ’ s University of Technology Thonburi University Research นำเสนอหัวข้อ โครงการวิจัย มหาวิทยาลัย รุ่น 3 1 การบริหารจัดการหลักสูตรสหสาขาวิชา.
Unit 10 As Good As It Gets M ฟังการโฆษณาสินค้า 2. อ่านบทความเกี่ยวกับ ผลิตภัณฑ์ที่มีชื่อเสียง 3. พูดอภิปรายเกี่ยวกับผลิตภัณฑ์ ที่มีชื่อติดอันดับโลก.
Question Tag Question Tag ตอนที่2 ครูรุจิรา ทับศรีนวล
Part of Speech Conjunction.
English for everyday use
ว เคมีพื้นฐาน พันธะเคมี
Study Group 1. A study group can be helpful when you are trying to learn information and concepts and preparing for class discussions and tests. Read.
ครูรุจิรา ทับศรีนวล Dates and plans ตอนที่ 4. ครูรุจิรา ทับศรีนวล Dates and plans Dates and plans Dates and plans.
Indirect Question word
ครูรุจิรา ทับศรีนวล “Room service”. “Room service”
ครูรุจิรา ทับศรีนวล “Edinburgh” ตอนที่ 1 ครูรุจิรา ทับศรีนวล.
กลุ่ม rraid. What's your name. คุณชื่ออะไร = Miss Bangon Buntanoom How old are you. - คุณอายุเท่าไหร่ = Ages 36 Years What you have finished your course.
ภาษาอังกฤษ ชั้นมัธยมศึกษาปึที่ 4 Grammar & Reading ครูรุจิรา ทับศรีนวล.
Self-access materials By Self-access Learning Centre, KMUTT Copyright © 2011 Self-access Learning Centre, KMUTT Synonym.
Creative Visual Presentation Workshop Communicate clearly, persuasively, and professionally.
1 exit() and break C++ provides a way to leave a program early (before its natural finish) with the exit() function. The format of exit() is as follows:
Practice File. Our Executive Coaching Program is proven effective. Our customer survey show ROI of coaching can be as high as 3 times the investment value.
General Thesis วิทยาลัยเกษตรและเทคโนโลยีพังงา. General Thesis วิทยาลัยเกษตรและเทคโนโลยีพังงา.
D 2 E 1 S E M N G ม. I G I T Grammar A L 4.0.
สื่อการเรียนรู้ด้วยตัวเอง ชุดฝึกเขียนสรุป (Writing Summary)
Mrs. Rattanaporn Lawsawas Ban Huaybong School, Nakhonsawan
A Powerful Purpose – Part 1
คำเทศนาหัวข้อที่ 3: ประกาศข่าวดี SERMON 3: PREACHING GOOD NEWS
“เอาชนะเนื้อหนัง” OVERCOMING THE FLESH. “เอาชนะเนื้อหนัง” OVERCOMING THE FLESH.
โดย นางกองแก้ว ย้วนบุญหลิม หัวหน้าหน่วยวิชาการพยาบาล
1. นี่เป็นสิ่งที่พระเยซูทรงทำ พระองค์ทรงรักษาทุกคน ที่เจ็บป่วยให้หายดี
Part 8 Overcoming Discouragement
ชัยเมศร์ อมรพลสมบูรณ์
Bulgaria บัลแกเรีย Mrs.Yordanka Ananieva.
หน่วยที่ 2 ข้อมูลและสารสนเทศ
อย่ากลัวสิ่งใดเลย Fear Nothing. อย่ากลัวสิ่งใดเลย Fear Nothing.
ระเบียบวิธีวิจัยพื้นฐานทางการเงิน
บทที่ 1 ความรู้เบื้องต้น เกี่ยวกับระบบสารสนเทศ
นวัตกรรมการบริการสารสนเทศ ในยุคประเทศไทย 4.0
เดือนครอบครัวแข็งแกร่ง
Direct Speech Vs Indirect Speech
Modals-Certainly (must, can't)
FOOD AND BEVERAGE SERVICE CHIANG RAI VOCATIONAL COLLEGE
Review of the Literature)
คำเทศนาชุด: ท่านมีของประทาน
“คิดอย่างแชมป์” THINK LIKE A CHAMPION. “คิดอย่างแชมป์” THINK LIKE A CHAMPION.
Good morning welcome to Calvary Chapel at the Bridge สวัสดีตอนเช้าขอต้อนรับสู่ โบสถ์แคล'วะรีแชพ'เพิลที่สะพาน.
1 ยอห์น 1:5-7 5 นี่เป็นเรื่องราวซึ่งเราได้ยินจากพระองค์และประกาศแก่ท่าน คือพระเจ้าทรงเป็นความสว่าง ในพระองค์ไม่มีความมืดเลย 6 ถ้าเราอ้างว่ามีสามัคคีธรรมกับพระองค์แต่ยังดำเนินในความมืด.
ตอนที่ 6: ชอบธรรมที่ภายใน Part 6: Righteous On The Outside
คุณลักษณะของเพื่อนที่ดีที่สุด
อัตถิภาวนิยม existentialism J.K. Stevens, instructor
ระเบียบวิธีวิจัยพื้นฐานทาง การตลาด
ที่มาและหน่วยงานกาชาดต่างๆ
Good morning welcome to Calvary Chapel at the Bridge สวัสดีตอนเช้าขอต้อนรับสู่ โบสถ์แคล'วะรีแชพ'เพิลที่สะพาน.
แล้วไงเกี่ยวกับความจริง What About Truth?
“เคลื่อนไปสู่ชีวิตใหม่ ตอนที่ 2” Moving Into the Newness of Life
“เคลื่อนไปสู่ชีวิตใหม่” Moving Into the Newness of Life
1. พระเยซูทรงต้องการให้เราเป็น เหมือนพระองค์
ตอนที่ 4: เคลื่อนไปกับของประทานของท่าน Part 4: Flowing In Your Gift
โครงการสัมมนาเชิงปฏิบัติการบูรณาการภาครัฐและเอกชนในการจัดยุทธศาสตร์เศรษฐกิจภาคตะวันออก This template can be used as a starter file to give updates for.
สื่อการเรียนรู้ครูต้อม ประโยคควรรู้ในครอบครัว2 รายวิชาภาษาอังกฤษ ขั้นประถมศึกษาปีที่ 1-3 นางสาวลัดดาวัลย์ เขื่อนคำ ครูผู้สอน โรงเรียนสันมหาพนวิทยา อำเภอแม่แตง.
ระเบียบวิธีวิจัยพื้นฐานทางธุรกิจ
<insert problem title>
กลยุทธ์การทดสอบซอฟต์แวร์ วิศวกรรมซอฟต์แวร์ (Software Engineering)
ใบสำเนางานนำเสนอ:

WIN THEIR BRAINS AND THEIR HEARTS WILL FOLLOW

“From the brain and the brain alone arise our pleasures, joys, laughter, and jests, as well as our sorrows, pains, griefs, and tears.” – Hippocrates

Contents Original Pepsi Challenge Brain Scan Result Inner Working of Human Brain Secret from customer’s brain Pepsi Challenge with fMRI

Original Pepsi Challenge Original “Pepsi Challenge” commercials in the 1970s blind taste tests People prefer Pepsi to Coke

Pepsi Challenge with fMRI Read Montague, recreate Original Pepsi challenge Told people the sample brand- Coke or Pepsi Use fMRI to scan tester’s brain People prefer Coke to Pepsi

functional magnetic resonance imaging machine (fMRI) An fMRI machine measures the flow of oxygenated blood to various parts of the brain on the assumption that greater activity in a particular brain area increases the need for oxygen in that area. The areas with enhanced blood flow are often described as “lighting up.”

functional magnetic resonance imaging machine (fMRI)

Human Brain ventralputamen a region thought to process feeling of reward ( สวนที่เกี่ยวข้องกับความรู้สึกพอใจ ) medialprefrontalcortex an area believed to be involved in higher- level thinking ( เป็นบริเวณที่เชื่อว่ามีส่วนเกี่ยวข้องใน การทำหน้าที่เกี่ยวกับอารมณ์และการตัดสินใจในระดับที่ สูงขึ้น ) The brain region typically implicated in emotional processing มีความสำคัญในการควบคุม พฤติกรรมและอารมณ์ และการตัดสินใจในภาวะฉุกเฉิน รวมถึงการแสดงออกของพฤติกรรมทางอารมณ์ให้ เหมาะสมกับสังคม LimbicSystem

Human Brain Limbic System

A young woman brain

A young man brain

Brain Scan Result Blind Taste Test - The activity in ventral putamen was five times greater for Pepsi. - Show people prefer the taste of Pepsi to Coke Pepsi challenge by Montague Told Sample Brand -Show enhanced activity in the medial prefrontal cortex. - Almost all Tester claimed to prefer Coke

Research’s conclusion These research was a neural evidence for the profound effect of branding on consumer perceptions.

WHERE IN THE BRAIN? THE NEUROANATOMY OF CUSTOMER ENGAGEMENT So imagine that you could peek inside the heads of your customers as they think about your company or your products, services, or brands. What would you see? Would the brain activity of customers with a strong emotional connection to your company vary from that of customers who are indifferent? Would strongly connected customers’ brains light up in different ways from customers who were not connected?

Montague, used fMRI to examine real-time brain activity in customers of a Japanese luxury retailer, referred to here as Luxury Retailer 1 Participants were asked to evaluate the retailer and their main bank (the institution where they conduct the majority of their banking) using Gallup’s CE metric WHERE IN THE BRAIN? THE NEUROANATOMY OF CUSTOMER ENGAGEMENT

3 Groups of participants 1 Highly Engaged 2 Moderately engaged 3 Disengaged 4 participants7 participants5 participants Identified and recruited three different groups to participate in the fMRI scanning portion of the research based on how engaged they were with the luxury retailer

Gallup's new 11-question metric of "customer engagement" (CE11) L3 + A8 = CE11: QUESTIONS THAT GET AT THE HEART OF CUSTOMER LOYALTY. The L assesses the more rational dimension of the customer experience The A addresses the emotional dimension L3 Overall, how satisfied are you with [brand]? How likely are you to continue to choose/repurchase [brand]? How likely are you to recommend [brand] to a friend/associate?

Gallup's new 11-question metric of "customer engagement" (CE11) A8 CONFIDENCE [Brand] is a name I can always trust. [Brand] always delivers on what they promise. INTEGRITY [Brand] always treats me fairly. If a problem arises, I can always count on [brand] to reach a fair and satisfactory resolution. PRIDE I feel proud to be a [brand] customer. [Brand] always treats me with respect. PASSION [Brand] is the perfect company for people like me. I can't imagine a world without [brand].

Research Result The brain activity of customers with a strong emotional connection to your company, customers who are highly engaged and the subset of those customers who are strongly passionate about the company engage a specific set of brain regions associated with emotional processing and storing emotional memories, as well as areas related to facial recognition and facial memory. This provides strong evidence that the emotional centers of the brain – as evidenced by neural activity – play a crucial role in building and sustaining customer engagement.

In an ideal world All our organizational vital signs – as measured by the performance metrics we deploy How do your company’s performance metrics measure up? Do they assess the things that actually matter? How well is your company engaging your customers’ emotions and lighting up their brains?

10 ความลับจากคลื่นสมองของ ผู้ซื้อ 1. บทบาทของสมอง ต่อการซื้อสินค้า 2. บทบาทของ จิตใต้สำนึก 3. การตลาดแบบ สแกนสมอง 4. ภาพสุดสยองบน ซองบุหรี่ 5. โกหกหรือเปล่า 6. ชอบ Coke หรือ Pepsi ? 7. Product Placement ได้ผลจริง หรือ ? 8. เซ็กส์ในโฆษณา 9. อิทธิพลของ ประสาทสัมผัส 10. ประโยชน์หรือ โทษ