Strategic Brand Communication Campaigns

Slides:



Advertisements
งานนำเสนอที่คล้ายกัน
Payap Dummy Company ; PDC
Advertisements

E-COMMERCE WEBSITE Smartzap Co., Ltd.. Company Profile บริษัท สมาร์ทแซป จำกัด ก่อตั้งเมื่อปี 2543 (13 ปี ) ในช่วงยุค Internet เพิ่ง เริ่มต้น เป็นบริษัทที่ดำเนินงานทางด้าน.
Retail Organization & HRM Chapter 4. Chapter topics  The organizational structure  Process of organizing  Retail tasks  Classifying jobs  Hierarchical.
Jatuphum Juanchaiyaphum
Introduction to communication research
หลักการและแนวคิดการนำ สื่ออิเล็กทรอนิกส์ มาใช้ใน การเรียนการสอน ผศ. นพ. ทรงพล ศรีสุโข 30 ก. ย
โดย DR. LUIS MARIA CALINGO โครงการต่อยอดคุณภาพการศึกษาเพื่อการดำเนินการที่เป็นเลิศ หลักการพัฒนาคุณภาพตาม เกณฑ์คุณภาพการศึกษาเพื่อ การดำเนินการที่เป็นเลิศ.
Self-Directed Learning in Medical Curriculum. Outline  SDL?  10 Myths  Teacher ’ s Roles  SDL Tools & Techniques  Learning Contract.
Supreeya Wongtra-ngan,MD.,MHPEd. CLINICAL COMPETENCIES  Factual Knowledge  Technical Skill  Problem Solving Skill  Communication Skill  Manners &
การถ่ายทอดกลยุทธ์สู่สายงาน HR และ IT ตามกรอบแนวคิด Balanced Scorecard
Human Resource Management
รู้จักกับเทคโนโลยี RFID เบื้องต้น
Brand Management Process
Emergency Response System for Elderly and PWDs: Design & Development
Thailand’s Energy Conservation Policy and Programs Prasert Sinsukprasert Bureau of Energy Conservation and Regulation Dept. of Alternative Energy Development.
การตรวจสอบภายในและการบริหารกิจการบ้านเมืองที่ดี
กลยุทธ์การตลาด การกำหนดตลาด เป้าหมาย การตั้งชื่อ ต้องมีปฏิสัมพันธ์กับลูกค้า ข้อมูลของสินค้า การแนะนำสินค้า สร้างจุดเด่นให้กับ เว็บไซต์ เพิ่มคุณค่าให้กับสินค้า.
Self-Directed Learning
Marketing to Business.
Marketing of Service LESSON 9. Nature of services  Services are intangible tasks that satisfy consumer and business user needs.
อาจารย์ มธ. อธิบายการใช้ โมเดลของ
Media Creativity for Advertising Public Relations
Helping you make better treatment decisions for your patients.
Positive Accounting Theory
Analyzing Marketing Situation
Contemporary Marketing Management
กรอบแนวคิดและแผนงานการสื่อสาร
Modern Management นำเสนอโดย อาจารย์มุกดา ยี่หวา คณะบริหารธุรกิจ.
Create the Knowledge Management Blueprint
บทที่ 2 งบการเงินพื้นฐาน BASIC FINANCIAL STATEMENTS 2.
1 สาระสำคัญในการประเมินผลแนวใหม่ จากกระบวนการจัดการเรียนรู้ที่เปลี่ยนแปลงไป วิธีการวัดผล ประเมินผลจึงต้องเปลี่ยนแปลงไป สรุปได้ ดังนี้ 1. เป็นกระบวนการพัฒนาคุณภาพการเรียน.
Human capital investment การลงทุนที่สุดคุ้ม. Process Planning and goal setting : Alignment ( an agreement between people who want to work together) Mission.
1 cm.4204 Print & Electronic Media Production for Ad. Pr. IMC นท.4204 การผลิตสื่อสิ่งพิมพ์ และสื่ออิเล็กทรอนิกส์ ในงาน โฆษณา ประชาสัมพันธ์ และงานการสื่อสารการตลาด.
เกณฑ์ประเมินสื่อ.
โดย นรฤทธิ์ สุนทรศารทูล สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Food Alert System of Thailand (FAST) EU-Thailand Economic Co-operation Small Projects Facility.
Thailand’s Energy Policy and Strategies Pravit Teetakaew Executive Director Bureau of Energy Regulation and Conservation Dept. of Alternative Energy Development.
Writing a research. Why Research?  To find whether the messages and the materials are appropriate to the target group  To modify the messages and the.
Chapter 2: Desk Research
Formative Research ICA 314.
8 Identifying Market Segments and Targets
1-1: Software Project Management การจัดการโครงงานซอฟต์แวร์ Software Project Management การจัดการโครงงานซอฟต์แวร์ ความหมายการจัดการโครงงาน.
Pornthip Kongchun Marketing Manager Thailand Google, Inc. 25 September,
การบริหารการประเมินผลการปฏิบัติงาน Performance Management
Customer Value Analysis การวิเคราะห์คุณค่าในสายตาของลูกค้า
การสร้าง WebPage ด้วย Java Script Wachirawut Thamviset.
ทุนทางปัญญา Intellectual Capital KM743 Session 3.1
Introducing Balanced Scorecard โดย วิทยากร อาจารย์ สุรชาติ กิ่มมณี
GE matrix 5 forces model What business to be in ? E-V-R model
Functional Strategies
+ Strategic management How to plan implement and control strategy
วันที่ 3 กรกฎาคม 2555 Forecasting technique การพยากรณ์
Chapter 3 Simple Supervised learning
E XPERIENCE OF WORKING WITH PSYCHIATRIC PATIENTS ’ RELATIVE CLUB Pleanpit Chantalasak Social Worker Srithunya Psychiatric hospital.
มุมมองภาคเอกชนต่อความพร้อมการเข้าสู่ ประชาคมอาเซียนของราชการไทย จารุนันท์ อิทธิอาวัชกุล
นโยบาย 7 ข้อหลัก ภ.3 7 นโยบายหลัก ภ.3 เพิ่มรายได้ ลดค่าใช้จ่าย
DoGGy Family Care – hOng hOng Dog Care Delivery
DoGGy Family Care – hOng hOng Dog Care Delivery
promotion Meaning communication process between producers and tourists
หลักการตลาด บทที่ 16 การประชาสัมพันธ์.
กลุ่มควบคุมโรงฆ่าสัตว์ภายในประเทศ
Case Study: Four Golden Brothers Painting
CIS Water Directors’ extraordinary Meeting 08/04/2013
Origin Group Present.
การประสานงาน การแก้ปัญหาในการทำงาน โดยใช้ไลน์กลุ่ม social media
หลักการทางด้านการตลาด
Forces and Laws of Motion
Workday Merit Process - Approvers
Description of Training
Woodgrange Medical Practice
ใบสำเนางานนำเสนอ:

Strategic Brand Communication Campaigns

Branding Process Target Consumer Identification Brand Design Brand Identity Creation Brand Building Implementation Leveraging the Brand Brand Equity Management

Brand Building Model Brand Building Model Emotional Connection Values Relevant Differentiation Brand Building Model Awareness & Recognition Accessibility

Integration Unity Wholeness Synergy IMC=Integrating all the Source of Brand Messages

5 Highlights of IMC Affects Behavior Start with the Customer or Prospect Use Any and All Forms of Contacts Achieve Synergy Building Relationship

9 Guidelines for IMC Outside-in, not Inside-out Planning Horizontal, Not Vertical Unit Effective Behavior Segmentation Focus on Behavior not Attitude or Awareness Brand Contact, not Media Efficiencies

9 Guidelines for IMC Changing Mental Networks, not Just Getting Advertising Marketing Communication Continuum Zero Based Messages Delivery Accountability

IMC Tools The Awareness Building : Advertising The Credibility Builder : Public Relations Intensify the Brand Message Consideration : Sales Promotion

IMC Tools The Personal Connection Builder : Personal Selling, Direct Marketing and CRM Experimental Contact Builder : Event , Sponsorship and Trade Show

Brand Communication Tools Advertising

Advertising Advertising Media : Above-the-line TV Cinema Radio Newspaper Magazine Out of Home Transportation Ads

Advertising http://www.youtube.com/watch?v=2nfsHUE63y8

Advertising Advertising Media : Below-the-line Catalogues, Brochures, Diaries, Guarantee Cards, Price List, Telephone Number Reminder, Stationary, Poster , and etc.

Brand Communication Tools Public Relations

Public Relations Press Conference Press Release Photo Release Exclusive Interview Group Interview Factory and Press Tour Annual Report

สินจัยหายเหนื่อย ก่อนเปิดม่าน “บัลลังก์เมฆ เดอะมิวสิคัล” ให้แฟนๆ ได้ชมกัน    นก-สินจัย ซ้อมไปก็ลุ้นไปว่า บัลลังก์เมฆฯ จะกลับมาสร้างความประทับใจได้เหมือนเดิมหรือไม่? แต่หลังจากที่ได้รับเสียงปรบมือกึกก้องทุกรอบการแสดงที่ผ่านมา   ก็ทำเอานก เป็นปลื้มหายห่วงหายเหนื่อยเป็นปลิดทิ้ง!! 

Brand Communication Tools Sales Promotions

Sales Promotions Trade Sales Promotion Consumer Sales Promotion

Brand Communication Tools Personal Selling

Brand Communication Tools Events

Brand Communication Tools Shop Decoration

Brand Communication Tools Celebrity

Brand Communication Tools Direct Marketing