Internet Marketing
Accounting Book Real Time Database Inventory Management & Purchasing ProductionManagement Logistics SalesManagement FinancialAccountingManagerialAccounting Human Resource Management Internet Marketing
MIS.AIS. P.376
Internet Marketing
Products Indirect Costs Customers Customer & Product Profitability $
View Data From Different Perspectives: “ Slice & Dice ” Jan Feb MarAprTV VCR East Total South East Total South ActualBudget SalesSalesMarginMargin West
DrillDrill PivotPivot
39
40
Internet Marketing
43 Internet Marketing
44
45
46 Internet Marketing
แนวคิดการบริหารองค์กรใน ยุคของการเปลี่ยนแปลง
ภาพรวมแนวทางการวางแผน กลยุทธ์ 49 เป็นองค์กรแบบใด ในอนาคต ต้องการบรรลุถึงจุดหมายใด วัตถุประสงค์หรือเป้าหมายที่จะบรรลุ แนวทางที่ผู้บริหารกำหนดให้ถือปฏิบัติ
Internet Marketing
วิวัฒนาการจาก Business Intelligence สู่ Business Performance Management Internet Marketing
Source: