Brand Management Process

Slides:



Advertisements
งานนำเสนอที่คล้ายกัน
Payap Dummy Company ; PDC
Advertisements

INTERNATIONAL EDITION
โดย DR. LUIS MARIA CALINGO โครงการต่อยอดคุณภาพการศึกษาเพื่อการดำเนินการที่เป็นเลิศ หลักการพัฒนาคุณภาพตาม เกณฑ์คุณภาพการศึกษาเพื่อ การดำเนินการที่เป็นเลิศ.
BC423 Systems Analysis and Design อ. พนิดา ตันศิริ ต่อ 1640
การถ่ายทอดกลยุทธ์สู่สายงาน HR และ IT ตามกรอบแนวคิด Balanced Scorecard
Human Resource Management
Managing the Brand รศ. กิตติ สิริพัลลภ.
CIO Roles and Responsibilities
1 THE STUDY ON THE ECONOMIC IMPACT OF STANDARDIZATION BY AFNOR.
การตรวจสอบภายในและการบริหารกิจการบ้านเมืองที่ดี
กลยุทธ์การตลาด การกำหนดตลาด เป้าหมาย การตั้งชื่อ ต้องมีปฏิสัมพันธ์กับลูกค้า ข้อมูลของสินค้า การแนะนำสินค้า สร้างจุดเด่นให้กับ เว็บไซต์ เพิ่มคุณค่าให้กับสินค้า.
Distribution and Pricing Strategy
Marketing to Business.
Marketing of Service LESSON 9. Nature of services  Services are intangible tasks that satisfy consumer and business user needs.
Media Creativity for Advertising Public Relations
Seminar in Information Technology I
Pitfalls in Quality Management. Objective outcome Clinical excellence Business excellence Subjective outcome Service excellence.
แนวทางผลิตบัณฑิตแพทย์รามาธิบดี
Analyzing Marketing Situation
Contemporary Marketing Management
กรอบแนวคิดและแผนงานการสื่อสาร
Strategic Brand Communication Campaigns
Modern Management นำเสนอโดย อาจารย์มุกดา ยี่หวา คณะบริหารธุรกิจ.
Knowledge Audit and Analysis
Chapter 2 Knowledge Management in Organization SP (KMS)2 Knowledge is a fluid mix of framed experience, values, contextual information, expert.
Problem Oriented Medical Record
Human capital investment การลงทุนที่สุดคุ้ม. Process Planning and goal setting : Alignment ( an agreement between people who want to work together) Mission.
Intervention Method for NCD Control กัณหา เกียรติสุต สำนักงานป้องกันควบคุมโรคที่ 6 ขอนแก่น.
Food Alert System of Thailand (FAST) EU-Thailand Economic Co-operation Small Projects Facility.
Thailand’s Energy Policy and Strategies Pravit Teetakaew Executive Director Bureau of Energy Regulation and Conservation Dept. of Alternative Energy Development.
Research Strategy & Implementation
Writing a research. Why Research?  To find whether the messages and the materials are appropriate to the target group  To modify the messages and the.
Chapter 2: Desk Research
8 Identifying Market Segments and Targets
Pharmacogenomics Project TCELS Oracle รามาธิบดี. Oracle HTB ทำหน้าที่เป็น Data Repository จัดสรร Service Infrastructure ต่างๆ เพื่อนำไปพัฒนาใช้ใน ระบบโรงพยาบาล.
1-1: Software Project Management การจัดการโครงงานซอฟต์แวร์ Software Project Management การจัดการโครงงานซอฟต์แวร์ ความหมายการจัดการโครงงาน.
1 (NATURAL ENTITY) ธรรมชาติสิ่งแวดล้อม Information World / Knowledge Society Intellectual Property Information Processor (Value Chain1) อริยสัจสี่ /STRATEGY.
HPSM SP MFE GPI Center of Excellence on Petrochemical and Materials Technology 7th floor, Chulalongkorn University Research Building, Soi Chula 12, Phayathai.
การบริหารการประเมินผลการปฏิบัติงาน Performance Management
Customer Value Analysis การวิเคราะห์คุณค่าในสายตาของลูกค้า
ทุนทางปัญญา Intellectual Capital KM743 Session 3.1
Right think What it should be?
Introducing Balanced Scorecard โดย วิทยากร อาจารย์ สุรชาติ กิ่มมณี
GE matrix 5 forces model What business to be in ? E-V-R model
Introducing Balanced Scorecard.
Functional Strategies
+ Strategic management How to plan implement and control strategy
Introducing Balanced Scorecard.
Porter’s Value Chain Analysis Model
Double loop learning Jirawit Yanchinda.
ADOLESCENT NEURODEVELOPMENT CLINICAL IMPLICATION ; Dr. Suriyadeo Tripathi National Institute for Child and Family Development Mahidol University.
การศึกษาของวิชาชีพสุขภาพในศตวรรษที่ ๒๑
วิเคราะห์หลักสูตรคณิตศาสตร์ ประเทศอังกฤษ
มุมมองภาคเอกชนต่อความพร้อมการเข้าสู่ ประชาคมอาเซียนของราชการไทย จารุนันท์ อิทธิอาวัชกุล
LOGO “ Add your company slogan ” แผนปฏิบัติการ ประจำปี ของสถานศึกษา ดร. จิมมี่ ทองพิมพ์ ณ โรงแรมสยามริ เวอร์ รีสอร์ท รายละเอียดเพิ่มเติม
TIM2303 การขายและตลาดอุตสาหกรรมท่องเที่ยว SALE & MARKETING IN Tourism Industry อ.เอกชัย สีทำมา.
กระทรวงยุติธรรม  แนวทางการปฏิรูปประเทศ  การปรองดองสมานฉันท์
รายงานความก้าวหน้า การประชุมครั้งที่ 7/2555
บทที่ 7 ระบบสารสนเทศทางการตลาด
อ.ณัฐวัฒน์ ธนสารโชคพิบูลย์
CEPS-ECRI, Place du Congrès, 1000 Brussels
วิชา วิศวกรรมซอฟต์แวร์ (Software Engineering)
Origin Group Present.
การประสานงาน การแก้ปัญหาในการทำงาน โดยใช้ไลน์กลุ่ม social media
The management of change Changes in work patterns and jobs
บทที่ 8 ผลิตภัณฑ์การบริหารการผลิต
ความผิดวินัยทางงบประมาณและการคลังมีอัตราโทษปรับทางการปกครอง 4 ชั้นคือ
การออกแบบส่วนต่อประสานผู้ใช้งาน (USER INTERFACE DESIGN)
เงินนอกงบประมาณ โครงการพัฒนาศักยภาพบุคลากรตามเกณฑ์ประเมินผลการปฏิบัติงาน ด้านบัญชีในระบบ GFMIS (กระทรวงสาธารณสุข) นายธราธิป หนูเจริญ นักวิชาการคลังชำนาญการ.
ศูนย์บริการคนพิการองค์การบริหารส่วนตำบลโจดหนองแก
ใบสำเนางานนำเสนอ:

Brand Management Process รศ. กิตติ สิริพัลลภ

Process Step 1 – Analysis of Target Market Step 2 – Brand Design Step 3 – Brand Communication Step 4 – Brand Audit

Step 1 – Analysis of Target Market กำหนดกลุ่มเป้าหมาย ศึกษาความคิดเห็นและความต้องการของแต่ละกลุ่ม ศึกษา “Consumer Insight” วิเคราะห์ “Consumer Value”

Step 2 – Brand Design 1. สร้าง Brand Model โดยกำหนด Brand Vision Brand Positioning Brand DNA Brand Personality Brand Promise

2. สร้าง Brand Character Brand Personality Brand Identity 3. สร้าง Brand Engagement Brand Culture

Step 3 – Brand Communication กำหนด Brand Message Theme Slogan IMC Strategy Objective Execution Media Budget

Step 4 – Brand Audit Brand Research Brand Strategy Brand Positioning Brand Identity Brand Communication Internal Brand Building