ORGANIC TOURISM.

Slides:



Advertisements
งานนำเสนอที่คล้ายกัน
Texture การประมวลผลภาพแบบดิจิตอล Ian Thomas
Advertisements

Global Recommendation for Physical Activity
วิชา การตลาดระหว่างประเทศ
 Not breathing!  Respiration is the process of releasing energy from food molecules  Bacteria and Fungi carry out: - Aerobic respiration ( การหายใจแบบใช้
Orientation for undergraduate students in Food Engineering Food Engineering Program Department of Food Science and Technology Food Engineering – a hot.
จินตนาการว่า (IMAGINE…).
ว เคมีพื้นฐาน พันธะเคมี
ครูปัทมา แฝงสวัสดิ์. การอ่านเรื่อง สิ่งแวดล้อม ที่อยู่รอบตัวเรา.
“JTEPA, RCEP and Projects Cooperation” สภาอุตสาหกรรมแห่ง ประเทศไทย The Federation of Thai Industries By Mr. Boonpeng Santiwattanatam Vice Chairman of The.
Thai youth in Agriculture Sector Situation: The average age of farmers in Thailand who is also living in agriculture increased. Agricultural sector is.
ANSI/ASQ Z1.4 Acceptance Sampling Plans
ครูวิชาการสาขาเคมี โรงเรียนมหิดลวิทยานุสรณ์
1 นายไกรสีห์ กรรณสูต กรรมการกำกับกิจการพลังงาน 22 กรกฎาคม 2558 แนวทางการส่งเสริมกิจการพลังงาน ให้มีประสิทธิภาพ และเสริมสร้างการแข่งขันที่เป็นธรรม.
Model development of TB active case finding in people with diabetes.
คณะสิ่งแวดล้อมและทรัพยากรศาสตร์ มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
The Brief (global) History of the Un-sustainabilities
แผนและขั้นตอนการปฏิรูปประเทศด้านการศึกษา
การสัมมนาวิชาการระดับนานาชาติ
ความเท่าเทียม เพื่อเด็กไทยทุกคน
Operations in the Tourism Industry
ภาพรวมของการบัญชี (OVERVIEW OF ACCOUNTING)
Energy Consumption and CO2 Emission of Rice Production in THAILAND
Economy Update on Energy Efficiency Activities
ทิศทางการพัฒนา พฤติกรรมสุขภาพ 4.0
การตลาดในเศรษฐกิจยุคใหม่ (Marketing in the New Economy)
Asst. Prof. Surattana Settacharnwit
Multimedia Production
ชัยเมศร์ อมรพลสมบูรณ์
เพื่อพัฒนาพลังงานรองรับวิกฤตการณ์พลังงานของประเทศ
ทิศทางการดำเนินงาน ปีงบประมาณ 2560
ทรัพยากรธรรมชาติ และการใช้ทรัพยากร
การแบ่งส่วนตลาด การตลาดเป้าหมาย และการวางตำแหน่งผลิตภัณฑ์ Market Segmentation, Market Targeting, and Product Positioning การแบ่งส่วนตลาด (Market Segmentation)
Vision, Mission, Research Fields & Course Guidelines
Health Promotion & Environmental Health
การใช้สารช่วยยืดอายุสับปะรดพันธุ์ห้วยมุ่นตัดแต่งพร้อมบริโภค
นวัตกรรมการบริการสารสนเทศ ในยุคประเทศไทย 4.0
promotion Meaning communication process between producers and tourists
Analyst Conference Q3/2009 October 27, 2009.
Property Changes of Mixing
ทิศทางการดำเนินงาน ของกรมการข้าว ปี 2561
Multimedia Production
ดีมาก Plus ดีมาก ดี พื้นฐาน
สาเหตุของการเปลี่ยนแปลงแนวทางการพัฒนา
การพัฒนาที่ยั่งยืน (Sustainable development)
แผนบริหารความเสี่ยง (องค์กร) ปี 2562 มทร.พระนคร
สังคมวิทยาอุตสาหกรรม
สู่สุขภาพและคุณภาพชีวิต
ผศ. ดร.พรชัย วิสุทธิศักดิ์ คณะนิติศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
THM 2303 การตลาดเพื่ออุตสาหกรรมท่องเที่ยว
บทที่ 6 การแบ่งส่วนตลาด การตลาด เป้าหมาย และการวางตำแหน่ง ผลิตภัณฑ์
2017 edition of "The World of Organic Agriculture"
ASEAN-Swiss Partnership for Social Forestry and Climate Change
การแบ่งส่วนตลาด การตลาดเป้าหมาย และการวางตำแหน่งผลิตภัณฑ์ Market Segmentation, Market Targeting, and Product Positioning การแบ่งส่วนตลาด (Market Segmentation)
นักวิชาการสาธารณสุขชำนาญการ สำนักสุขาภิบาลอาหารและน้ำ กรมอนามัย
การขับเคลื่อนงานส่งเสริมการเกษตร ใน 8 จังหวัดภาคเหนือตอนบน ปี 2561
ฝ่ายรับรองมาตรฐานฟาร์มเลี้ยงสัตว์ ส่วนรับรองด้านการปศุสัตว์
แล้วไงเกี่ยวกับความจริง What About Truth?
ตอนที่ 4: เคลื่อนไปกับของประทานของท่าน Part 4: Flowing In Your Gift
Philip B. Crosby ( ฟิลลิป ครอสบี ).
พืชเกษตรอย่างครบวงจรในระดับพื้นที่
Inventory Control Models
การตลาดในเศรษฐกิจยุคใหม่ (Marketing in the New Economy)
โครงการสัมมนาเชิงปฏิบัติการบูรณาการภาครัฐและเอกชนในการจัดยุทธศาสตร์เศรษฐกิจภาคตะวันออก This template can be used as a starter file to give updates for.
IFRC Framework for Community Safety and Resilience
แพทย์หญิงประนอม คำเที่ยง
Air-Sea Interactions.
บทที่ 1 ความรู้ทั่วไปเกี่ยวกับภาษีอากร
Chapter 1 Test and Game Environmental Science Foundation
คิดใหม่ ทำใหม่ ประสงค์ นรจิตร์ หัวหน้าผู้ตรวจราชการกระทรวงอุตสาหกรรม
คณะเกษตรศาสตร์ มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี
ใบสำเนางานนำเสนอ:

ORGANIC TOURISM

กลยุทธ์ ใช้ความต้องการเป็นตัวดึง กระตุ้นการรับรู้ของผู้บริโภค ORGANIC TOURISM เป็นเครื่องมือ

ORGANIC TOURISM ต้นน้ำ กลางน้ำ ปลายน้ำ โรงแรม ร้านอาหาร ศูนย์ประชุมฯ เยี่ยมแปลงเกษตรกร โรงแรม ร้านอาหาร ศูนย์ประชุมฯ โฮมสเตย์ ผู้บริโภค นักท่องเที่ยว รับข้อมูลความฉลาดรู้ ด้านสุขภาพ (Health literacy) กิจกรรมส่งเสริมด้านสุขภาวะ ส่งผลผลิตอินทรีย์ เกษตรกร เยี่ยมแปลงเกษตรกร

WIN-WIN-WIN การพัฒนาอย่างยั่งยืน ยกระดับเกษตรกร ยกระดับผู้ประกอบการ ยกระดับผู้บริโภค/ นักท่องเที่ยว กลุ่มเกษตรกรอินทรีย์ (IFOAM) แหล่งท่องเที่ยว แนวทางการทำธุรกิจใหม่ ผู้นำการเปลี่ยนแปลง/ Change agent ผู้บริโภคที่มีความรับผิดชอบ/ Responsible consumer ผู้สร้างการเปลี่ยนแปลง กลุ่มเกษตรกรอินทรีย์ (PGS) นวัตกรรมผลิตภัณฑ์ การตลาด/ ประชาสัมพันธ์/ CSR ผู้บริโภคที่ชาญฉลาด/ Smart consumer เกษตรกร

1. Organic farmers gain higher income by selling directly to consumers and lower their production cost by not using agrochemicals. 7. Renewable energy such as biomass in organic agriculture with less carbon emission/ food print. 8. Healthy and prosperous working lifestyle amongst organic farming groups. 2. Communities engage in organic agriculture resulting in sustainable food supplies. 13. Responsible producers and consumers due to organic lifestyle leads to positive climate actions. 9. Organic food industry and related innovations are growing with rise in demand. 3. Health and wellbeing through consumption of organic produce and not being exposed to agrochemicals. 14. Ecology is restored without chemical run offs into the water systems. 10. Reduced inequalities due to higher standard of living for farmers and more Societies created between farmers and consumers. 4. Quality education possible due to higher income from organic agriculture. 15. Soil fertility is restored without the use of agrochemicals. 11. Communities and cities thrive sustainably based on organic lifestyle. 16. Inclusive societies created in clusters between producers and consumers based on fair trade. 5. Organic farming appeals to all genders and age. 12. Balance between consumption and production is restored with organic practices. 6. No chemical run offs from organic farms so canals and rivers are not polluted. 17. Sustainable development possible with balanced food system. 

ขอขอบคุณ