INTERNATIONAL EDITION

Slides:



Advertisements
งานนำเสนอที่คล้ายกัน
Retail Organization & HRM Chapter 4. Chapter topics  The organizational structure  Process of organizing  Retail tasks  Classifying jobs  Hierarchical.
Advertisements

KHONKAEN FISHING NET FACTORY
หลักการและแนวคิดการนำ สื่ออิเล็กทรอนิกส์ มาใช้ใน การเรียนการสอน ผศ. นพ. ทรงพล ศรีสุโข 30 ก. ย
Humanized Medicine Ratanavadee Nanagara M.D Professor of Medicine, Allergy-Immunology-Rheumatology Division Department of Medicine KhonKaen University.
Project Based Learning
Supreeya Wongtra-ngan,MD.,MHPEd. CLINICAL COMPETENCIES  Factual Knowledge  Technical Skill  Problem Solving Skill  Communication Skill  Manners &
การถ่ายทอดกลยุทธ์สู่สายงาน HR และ IT ตามกรอบแนวคิด Balanced Scorecard
11 November 2010Logistics Asia Dusit Nontanakorn Chairman, Thai Chamber of Commerce and The Board of Trade of Thailand 11 Nov 2010 Human Capital.
Human Resource Management
Brand Management Process
CIO Roles and Responsibilities
1 THE STUDY ON THE ECONOMIC IMPACT OF STANDARDIZATION BY AFNOR.
การตรวจสอบภายในและการบริหารกิจการบ้านเมืองที่ดี
How to be successful Physician Assist Prof. Taninnit Leerapun, MD, MS, MBA Orthopaedics Department Faculty of Medicine Chiang Mai University.
Marketing to Business.
การกำหนดเป้าหมายตลาด
Marketing of Service LESSON 9. Nature of services  Services are intangible tasks that satisfy consumer and business user needs.
Media Creativity for Advertising Public Relations
Seminar in Information Technology I
โปรแกรมการส่ง Tele-pathology ไปยังคอมพิวเตอร์ ส่วนบุคคลของแพทย์ผ่านทางเครือข่ายโรงพยาบาล (The Tele-pathology delivered to physician’s personal computer.
BUSINESS SYSTEM ANALYST Course Description. Role of a Business Analyst  A "Business Analyst" (BA). In some companies, the BA plays a technical role with.
Analyzing Marketing Situation
Contemporary Marketing Management
Project Management Wathana Yeunyong, Ph.D..
Consumer Behavior, Market Research, and Advertisement
Strategic Brand Communication Campaigns
Modern Management นำเสนอโดย อาจารย์มุกดา ยี่หวา คณะบริหารธุรกิจ.
Agency Theory: Public and private Management
ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร. ธนสุวิทย์ ทับหิรัญรักษ์
Data Data are Raw material Data are values of qualitative or quantitative variables, belonging to a set of items. Sample 23, 36, 60 male, female like,
Mini KM.
Research Strategy & Implementation
Writing a research. Why Research?  To find whether the messages and the materials are appropriate to the target group  To modify the messages and the.
8 Identifying Market Segments and Targets
6 Analyzing Consumer Markets
Pharmacogenomics Project TCELS Oracle รามาธิบดี. Oracle HTB ทำหน้าที่เป็น Data Repository จัดสรร Service Infrastructure ต่างๆ เพื่อนำไปพัฒนาใช้ใน ระบบโรงพยาบาล.
วิธีการทำงานของ ตัวประมวลผลสารสนเทศมีการ ศึกษาวิเคราะห์ และออกแบบโครง สร้างหน้าที่ด้วยสถาปัตยกรรมองค์ประกอบ 6 ส่วน ในตัวประมวลผลสารสนเทศ ได้แก่……………..
1 (NATURAL ENTITY) ธรรมชาติสิ่งแวดล้อม Information World / Knowledge Society Intellectual Property Information Processor (Value Chain1) อริยสัจสี่ /STRATEGY.
Customer Value Analysis การวิเคราะห์คุณค่าในสายตาของลูกค้า
ทุนทางปัญญา Intellectual Capital KM743 Session 3.1
Right think What it should be?
Introducing Balanced Scorecard โดย วิทยากร อาจารย์ สุรชาติ กิ่มมณี
GE matrix 5 forces model What business to be in ? E-V-R model
Introducing Balanced Scorecard.
Functional Strategies
+ Strategic management How to plan implement and control strategy
Introducing Balanced Scorecard.
ครั้งที่ 5 วันที่ 16 กุมภาพันธ์ 2557
15-18 พฤศจิกายน โลกการเปลี่ยนแปลงกับกลยุทธ์การ บริหารการผลิต  สภาพแวดล้อมภายนอกและภายในมีการ เปลี่ยนแปลงตลอดเวลา  จึงความจำเป็นต้องมีการบริหารกลยุทธ์
Porter’s Value Chain Analysis Model
Double loop learning Jirawit Yanchinda.
คณะอุตสาหกรรมเกษตร มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
An Overview on. Thai Meteorological Department Vision Aspiring to the excellence in meteorology at the international level Mission To supply weather forecasts.
มุมมองภาคเอกชนต่อความพร้อมการเข้าสู่ ประชาคมอาเซียนของราชการไทย จารุนันท์ อิทธิอาวัชกุล
Minicase Padaso Plus Coffee.
Principle of Marketing
DoGGy Family Care – hOng hOng Dog Care Delivery
DoGGy Family Care – hOng hOng Dog Care Delivery
Marketing Concept วิวัฒนาการของแนวความคิดทางการตลาด แบ่งได้ 5 แนว
การแบ่งส่วนตลาด การตลาดเป้าหมาย และการวางตำแหน่งผลิตภัณฑ์ Market Segmentation, Market Targeting, and Product Positioning การแบ่งส่วนตลาด (Market Segmentation)
เดินหน้ามหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ สู่ทศวรรษที่ 8
เพศสัมพันธ์ในวัยเรียน
Advancing Professional Construction and Program Management Worldwide
บทที่ 6 การแบ่งส่วนตลาด การตลาด เป้าหมาย และการวางตำแหน่ง ผลิตภัณฑ์
การกำหนด STP Segmentation Target Positioning
Case Study: Four Golden Brothers Painting
การแบ่งส่วนตลาด การตลาดเป้าหมาย และการวางตำแหน่งผลิตภัณฑ์ Market Segmentation, Market Targeting, and Product Positioning การแบ่งส่วนตลาด (Market Segmentation)
Origin Group Present.
หลักการตลาด Principles of Marketing
Extreme Programming Explained: Embrace Change
ใบสำเนางานนำเสนอ:

INTERNATIONAL EDITION Philip Kotler 2003 MARKETING MANAGEMENT ELEVENTH EDITION WWW.prenhall.com/kotler

อ.พลกฤษณ์ ไพรสานฑ์วณิชกุล ผู้ช่วยคณบดีฝ่ายวิชาการ คณะบริหารธุรกิจ ผู้นำเสนอ อ.พลกฤษณ์ ไพรสานฑ์วณิชกุล ผู้ช่วยคณบดีฝ่ายวิชาการ คณะบริหารธุรกิจ

PART 1 : Understanding Marketing Management PART 2 : Analyzing Marketing Opportunities PART 3 : Developing Market Strategies PART 4 : Shaping The Market Offering PART 5 : Managing and Delivering Marketing Program

New Economy Mass Marketing Standardized Products Economies of Scale

A Substantial Increase in Buying Power New Economy A Substantial Increase in Buying Power Tweens Female Gent x Gent Grey

A Great Variety of Available Good and Service Information → Research Persons → Celebrity Brand Places Properties

Organization Favorable Image Ethics Social Natural

Segmentation Income Nation Sex Age Gent Family Social Class Brand Loyalty Life Cycle Region Climate Urban Benefit Rural

NICHE DIFFERENT Targeting

Services Product Man POSITIONING Quality Value Image Relationship Brand