Goal Setting Name List Inviting 3 3 Position Trip Passive Income Group 1)Know List 2)Unknown List Make Friend P B U-House/Shop S.T.P. 4 4 Show The.

Slides:



Advertisements
งานนำเสนอที่คล้ายกัน
Thai Delmar’s core competencies
Advertisements

strategy Formulation Structure Architecture Strategy deployment
ROAD MAP TO SUCCESS.
ผู้จัดการโครงงาน และ คณะทำงานโครงงาน The Project Manager and The Project Team Information System Project Management Date 27 June 2008 Time
Psychology for Service
Customer Relationship Management (CRM)
Company LOGO Management Skills for New Managers on October วิทยากร อ. ประสานศักดิ์ สุวรรณโพธิพระ บรรยายภาษาไทย.
ทรัพยากรบุคคล: กุญแจสู่ความสำเร็จของธุรกิจ (Key Success Factor)
Creative Visual Presentation Workshop Communicate clearly, persuasively, and professionally.
1 ทบทวน แผนกลยุทธ์สำนักงาน เขต พื้นที่การศึกษา มัธยมศึกษา เขต 9.
PMQA Organization เอกสารประกอบการชี้แจงตัวชี้วัดการพัฒนาคุณภาพการบริหารจัดการภาครัฐ สำหรับส่วนราชการระดับกรม ประจำปีงบประมาณ พ.ศ วันที่ 28 ตุลาคม.
ฝ่ายอำนวยการ งานธุรการและงาน สารบรรณ งานการเงินและบัญชี งานพัสดุ งานการเจ้าหน้าที่ งานสวัสดิการ งานนโยบายและที่รับ มอบหมาย ยิ้มงาม ถามไถ่ เต็มใจบริการ.
ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาอาชีวศึกษา ภาคตะวันออก
การประเมินผลการปฏิบัติงานระดับบุคคล
สรุปผลการนิเทศ รอบที่ 1 คณะที่ 3 การบริหารทรัพยากรมนุษย์
การนำเสนอ โดย นายศุมล ศรีสุขวัฒนา
Hospital Presentation นพ.ชัยวัฒน์ พงศ์ทวีบุญ ผู้อำนวยการโรงพยาบาล
การเตรียมพร้อมทรัพยากรมนุษย์สู่ไทยแลนด์ 4.0
DoGGy Family Care – hOng hOng Dog Care Delivery
คิดไว สรุปไว ด้วย MIND MAP ยินดีต้อนรับผู้เข้าร่วมสัมมนาหลักสูตร
Individual Scorecard การถ่ายทอดตัวชี้วัดและเป้าหมาย ระดับองค์กรสู่ระดับบุคคล และเทคนิคการจัดทำตัวชี้วัดรายบุคคล.
Week 4 โครงการบริษัทจำลองเพื่อการผลิตภาพเคลื่อนไหวและสื่อผสม Animation and Multimedia Project CAG2901.
DoGGy Family Care – hOng hOng Dog Care Delivery
งานระบบเครือข่ายและบริการอินเทอร์เน็ต
The Balanced Scorecard & KPI
บริการด้วยใจ ห่างไกลข้อร้องเรียน
หน่วยที่ 2 ข้อมูลและสารสนเทศ
การแบ่งส่วนตลาด การตลาดเป้าหมาย และการวางตำแหน่งผลิตภัณฑ์ Market Segmentation, Market Targeting, and Product Positioning การแบ่งส่วนตลาด (Market Segmentation)
Software Evolution แบบจำลองกระบวนการพัฒนา/ผลิตซอฟต์แวร์ (Process Model) แบบจำลองใช้สำหรับชี้นำถึงกิจกรรมหลัก (key Activities) ในการพัฒนาซอฟต์แวร์ ด้วยการกำหนดรายละเอียดหรือข้อบัญญัติไว้ในแต่ละกิจกรรมในแต่ละขั้นตอนที่มีลำดับขั้นตอนการพัฒนาที่ชัดเจน.
PLC : การพัฒนาคุณภาพงานวิชาการ
พรบ.ส่งเสริมวิสาหกิจชุมชน
Advanced Topics on Total Quality Management
กลุ่มงานหลักเกณฑ์ฯ สำนักพัฒนาสมรรถนะครูและ บุคลากรอาชีวศึกษา
ดร.ณัฐวัฒน์ นิปกากร, DMS. Excellence Training Institution
กรมควบคุมโรค กระทรวงสาธารณสุข 12 มกราคม 2550
เทศบาลนครขอนแก่น ยินดีต้อนรับ
ผลการดำเนินงานกรมอนามัย รอบ 6 เดือน (ตุลาคม 2558 – มีนาคม 2559)
สมรรถนะของข้าราชการ กลุ่มงานบริการประชาชน ด้านสุขภาพและสวัสดิการ
มิถุนายน 2548 การประชุมเชิงปฏิบัติการครั้งที่ 2
หมวด 6 การปฏิบัติการ โดย ดร.สุนทรัสส์ เพชรรักษ์คำด้วง
ศูนย์อนามัยที่ 5 ราชบุรี
FOOD AND BEVERAGE SERVICE CHIANG RAI VOCATIONAL COLLEGE
กรมกิจการเด็กและเยาวชน
รหัส รายวิชาหนึ่งหลักสูตรหนึ่งชุมชน
สถานการณ์วัณโรค จังหวัดมหาสารคาม
PMQA ปี 53 หมวด 2 การวางแผนเชิงยุทธศาสตร์ SP ส่วนราชการ SP 5 ส่วนราชการมีการถ่ายทอด (Cascading) ตัวชี้วัดและเป้าหมายระดับองค์การลงสู่ระดับหน่วยงาน(สำนัก/กอง)
Line Manager is Leader.
การบริหารการปฏิบัติงานของทรู (Cycle of Performance Management System)
ดร.ศรีวรรณ ฉัตรสุริยวงศ์ ครูเชี่ยวชาญ (คศ.4)
บทที่ 6 การแบ่งส่วนตลาด การตลาด เป้าหมาย และการวางตำแหน่ง ผลิตภัณฑ์
การผลิตและการจัดการการผลิต
แผนยุทธศาสตร์ ๑๐ ปี มน. พ.ศ.๒๕๖๐ – ๒๕๖๙ เตรียมพัฒนานิสิตสู่ประชาคมโลก
ตอนที่ 3.2 กลยุทธ์การบริหารเจ้าหน้าที่
ความรู้เกี่ยวกับ การพัฒนาทรัพยากรมนุษย์
การจัดการความรู้เพื่อการพัฒนาคุณภาพคน งานและองค์กร
การบริหารทีมงานและภาวะผู้นำ
การแบ่งส่วนตลาด การตลาดเป้าหมาย และการวางตำแหน่งผลิตภัณฑ์ Market Segmentation, Market Targeting, and Product Positioning การแบ่งส่วนตลาด (Market Segmentation)
Activity-Based-Cost Management Systems.
วิสัยทัศน์ (Vision) โรงพยาบาลชลบุรี มุ่งสู่ความเป็นเลิศทางการแพทย์ และสถาบันวิชาการชั้นนำระดับชาติ
วิสัยทัศน์ (Vision) โรงพยาบาลชลบุรี มุ่งสู่ความเป็นเลิศทางการแพทย์ และสถาบันวิชาการชั้นนำระดับชาติ
Skills of 21st century learning ทักษะการเรียนรู้ในศตวรรษที่ 21 3Rs X 7Cs (เรียนรู้ตลอดชีวิต) Reading ’Riting (Writing) ’Rithmetic (Arithmetic) ทักษะการคิดอย่างมีวิจารณญาณ.
เทคนิคการให้บริการด้วยใจ “Service Mind”
วิทยาลัยเทคโนโลยีสยามบริหารธุรกิจ นนทบุรี
จุดที่ควรปรับปรุง SR 1 และ SR 2.
วิธีและเทคนิคการฝึกอบรม
ใบงาน Work Shop หน่วยงานสนับสนุน
อัตราส่วนการตายมารดาไทย ต่อการเกิดมีชีพแสนคน
Recruitment Trends Chayakorn lotongkum, 12 July 2016.
หลักปรัชญาเศรษฐกิจพอเพียง
แนวทางในการพัฒนาทรัพยากรมนุษย์เชิงกลยุทธ์
ใบสำเนางานนำเสนอ:

Goal Setting Name List Inviting 3 3 Position Trip Passive Income Group 1)Know List 2)Unknown List Make Friend P B U-House/Shop S.T.P. 4 4 Show The Plan Share The Product 1 1 Prospect AF,PS BA Product Lover Leader The Power Mind System Passive Income 5 action ຕັ້ງເປົ້າ ໝາຍ ລາຍຊື່ ເຊີນຊວນ SBA = 10,000 ฿ TBA = 35,000 ฿ AEBA = 150,000 ฿ IEBA > 1,000,000 ฿ ນຳສະເໜີ Follow Up 5 5 ຕິດຕາມ Seller The Best Seller 9 BA *** ສື່ນີ້ເປັນເອກະສານພາຍໃນສຳລັບໃຊ້ໃນທີມງານເທົ່ານັ້ນ ຊຶ່ງຈັດທຳໂດຍຜູ້ຮ່ວມທຸລະກິດຍູນິລີເວີ ເນັກເວີດບໍ່ໄດ້ຈັດທຳໂດຍບໍລິສັດແຕ່ຢ່າງໃດ *** ABC P 1243 B+ B- P/B P B

5 Habits for Success (5 ອຸປະນິໃສສູ່ ຄວາມສຳເລັດ ) IF A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z K n o w l e d g e = 96% W o r k h a r d = 98% A t t i t u d e = 100% Business Owner Attitude ( ທັດສະນະຄະຕິການເປັນເຈົ້າ ຂອງທຸລະກິດ ) Giving Attitude ( ທັດສະນະຄະຕິການໃຫ້ ท ) Positive Attitude ( ທັດສະນະຄະຕິບວກ ) IF A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z K n o w l e d g e = 96% W o r k h a r d = 98% A t t i t u d e = 100% Business Owner Attitude ( ທັດສະນະຄະຕິການເປັນເຈົ້າ ຂອງທຸລະກິດ ) Giving Attitude ( ທັດສະນະຄະຕິການໃຫ້ ท ) Positive Attitude ( ທັດສະນະຄະຕິບວກ ) A = Attitude ( ທັດສະນະ ຄະຕິ ) Company ( ບໍລິສັດ ) Product ( ສິນຄ້າ ) Plan ( ແຜນການຕະຫຼາດ ) Up-Line / Team work ( ທີມງານ ) Yourself (** ຕົວເອັງ **) Company ( ບໍລິສັດ ) Product ( ສິນຄ້າ ) Plan ( ແຜນການຕະຫຼາດ ) Up-Line / Team work ( ທີມງານ ) Yourself (** ຕົວເອັງ **) B = Believe ( ຄວາມ ເຊື່ອ ) ເຮັດຈົນກວ່າຈະສຳເລັດ ເປັ້າໝາຍ ໃຫຍ່ ບັນຫານ້ອຍ C = Commitment ( ພັນທະ ສັນຍາ ) o Skill ທັກສະ o Leader ຄວາມເປັນຜູ້ນຳ o Character ບຸກຄະລິກ o Skill ທັກສະ o Leader ຄວາມເປັນຜູ້ນຳ o Character ບຸກຄະລິກ D = Development ( ການ ພັດທະນາ ) ຄວາມຕັ້ງໃຈຈິງ ຄວາມປາຖະໜາຢ່າງແຮງກ້າທີ່ຈະ ປະສົບຄວາມສຳເລັດ E = Enthusiasm ( ຄວາມກະຕືລື ລົ້ນ ) 16 *** ສື່ນີ້ເປັນເອກະສານພາຍໃນສຳລັບໃຊ້ໃນທີມງານເທົ່ານັ້ນ ຊຶ່ງຈັດທຳໂດຍຜູ້ຮ່ວມທຸລະກິດຍູນິລີເວີ ເນັກເວີດບໍ່ໄດ້ຈັດທຳໂດຍບໍລິສັດແຕ່ຢ່າງໃດ ***

Why I join Why products ການວິເຄາະ ບັນຫາ / ຄວາມກັງວົນກ່ອນໃຊ້ຜະລິດຕະພັນ ຜະລິດຕະພັນອາວີຍອງຊ໌ / ບີຍອນດ໌ທີ່ປະທັບໃຈ ຜົນລັບ / ຄວາມປະທັບໃຈຫຼັງການໃຊ້ຜະລິດຕະພັນ ການສາທິດ ຜະລິດຕະພັນ STP. Product ຫຼັກການ 5 ຂັ້ນຕອນ ປິດການ ຂາຍ ສັງເກດ ສອບ ຖາມ ສຳພັດ 6 ເຫດຜົນໜ້າຖັດ ໄປ 1. ຊື່ຜະລິດຕະພັນ 2. ສ່ວນປະສົມ / ວັດຖຸປະສົງ / ຜົນລັບ 3. ວິທີການໃຊ້ 1. ແຈ້ງລາຍການໂປຼໂມຊັ່ນ 2. ບອກເຖິງສິດທິພິເສດໃນການ ສະມັກສະມາຊິກ, ຮັບສ່ວນ ຫຼຸດ 3. ໃຊ້ປະໂຫຍກປິດ ຮັບໄປເລີຍບໍ່ ເຈົ້າ / ນໍ້ ຮັບຊຸດໃດດີ ເຈົ້າ / ນໍ້ ສົນໃຈຜະລິດຕະພັນດູແລຜິວ / ສຸຂະພາບດີ ເຈົ້າ *** ສື່ນີ້ເປັນເອກະສານພາຍໃນສຳລັບໃຊ້ໃນທີມງານເທົ່ານັ້ນ ຊຶ່ງຈັດທຳໂດຍຜູ້ຮ່ວມທຸລະກິດຍູນິລີເວີ ເນັກເວີດບໍ່ໄດ້ຈັດທຳໂດຍບໍລິສັດແຕ່ຢ່າງໃດ *** o ນຽນລຽບ, ຢືດຢຸ່ນ, ກະຊັບ, ຄວາມມັນ o ບຸກຄະລິກລັກສະນະ, ບັນຫາ ຕ່າງໆ o ກັງວົນກ່ຽວກັບເລື້ອງ ໃດ ຂໍ້ມູນການໃຊ້ຜະລິດຕະ ພັນປະຈຸບັນ ຜິວບອບບາງແພ້ງ່າຍຫຼື ບໍ່ ເຄີຍຮັກສາຢາກັບໝໍແດ່ ຫຼືບໍ່

1. Use products ໃຊ້ສິນຄ້າເພີ່ມຂຶ້ນ 2. Goal setting 10,000 TTV. ໂຟກັສທຸກມື່ ຈະເກີດພະລັງ. ເຊັ່ນ ເຂົາຈະມີລາຍໄດ້ 60, ,000 ບາດ ຂັ້ນຕຳ TBA 3. Add Group Add new Energy ຄິດບວກເພີ່ມພະລັງທຸກວັນ ສ້າງ ຄວາມເຊື່ອ ສັດທາໃນຕົວເອງ 3.2. Add new Prospect ເພີ່ມກຸ່ມຜູ້ມຸ່ງຫວັງ ທີ່ມີ ກຳລັງຊື້ຫຼາຍຂື້ນ ສະສົມລາຍຊື່ ເພີ່ມຂຶ້ນທຸກວັນ 3.3. Add new Customer ເພີ່ມກຸ່ມລູກຄ້າຫຼືຜູ້ ບໍລິໂພກທີມີກຳລັງເພີ່ມຂຶ້ນ ແລະໃຊ້ ຄວາມຖີ່ ທຸກວັນ ສະສົມ Product Lover 3.4. Add new BA. ເພີ່ມສະມຊິກໃຫມ່ທຸກວັນເພື່ອສ້າງ ພື້ນຖານໃຫ້ໝັ້ນຄົງ ເພື່ອທີມທີ່ແຂງແຮງຂຶ້ນ BA 10 x 100 Conv 4. Role and Responsibility บทบาทหน้าที่ สำคัญ 5 ข้อ 4.1 Invite people ຊວນຄົນ 4.2 Developed people ສ້າງຄົນ 4.3 Increased Volume ສ້າງຍອດ 4.4 Built Team ສ້າງທີມ 4.5 Cooperation on ຮ່ວມມື 3 ລະດັບ Corporate ຮ່ວມມືກັບບໍລິດສັດ The Power Mind Team. ຮ່ວມມືກັບທີມໃຫຍ່ Upline & Downline. ຮ່ວມມືກັບທີມຕົນເອງ ອັພ ໄລນ໌ ດາວໄລນ໌ 5. Value. ສ້າງຄຸນຄ່າ ໃຫ້ກັບທຸກສິ່ງທຸກຢ່າງ ການເພີ່ມຄຸນຄ່າຈະເຮັດໃຫ້ມີພະລັງ ຈະມີຄວາມຕັ້ງໃຈ ເຮັດໄດ້ໝົດ 5 ກົນລະຍຸດ ສູ່ຄວາມ ສຳເລັດ 17 *** ສື່ນີ້ເປັນເອກະສານພາຍໃນສຳລັບໃຊ້ໃນທີມງານເທົ່ານັ້ນ ຊຶ່ງຈັດທຳໂດຍຜູ້ຮ່ວມທຸລະກິດຍູນິລີເວີ ເນັກເວີດບໍ່ໄດ້ຈັດທຳໂດຍບໍລິສັດແຕ່ຢ່າງໃດ ***

FOLLOW UP ( ການຕິດຕາມ ) User = 80% Networker = 15% Seller = 5% User = 80% Networker = 15% Seller = 5% o ຄຳຖາມ : ບົ່ງບອກເຖິງຄວາມສົນໃຈ o ຂໍ່ໂຕ້ແຍ້ງ : ຄວາມກັງວົນ / ຄວາມຍ້ານ ແຝງໄວ້ໃນຄຳຖາມ ຫຼັກໃນການຕອບຂໍ່ໂຕ້ແຍ້ງ o ຕັ້ງໃຈຟັງໃຫ້ຈົບຢ່າງຈິງໃຈ o ຢ່າໃຊ້ແຕ່ເຫດຜົນ ເບິ່ງອາລົມ ປະກອນດ້ວຍ o ຕອບໂດຍໃຂ້ການປຽບທຽບ o ຄຳຖາມ : ບົ່ງບອກເຖິງຄວາມສົນໃຈ o ຂໍ່ໂຕ້ແຍ້ງ : ຄວາມກັງວົນ / ຄວາມຍ້ານ ແຝງໄວ້ໃນຄຳຖາມ ຫຼັກໃນການຕອບຂໍ່ໂຕ້ແຍ້ງ o ຕັ້ງໃຈຟັງໃຫ້ຈົບຢ່າງຈິງໃຈ o ຢ່າໃຊ້ແຕ່ເຫດຜົນ ເບິ່ງອາລົມ ປະກອນດ້ວຍ o ຕອບໂດຍໃຂ້ການປຽບທຽບ ຂໍ່ໂຕ້ ແຍ້ງ o ສ້າງສາຍສຳພັນ o ສ້່ງຄວາມໄວ້ວາງໃຈ o ສ້າງຄວາມສະນິດແລະ ຄຸ້ນເຄີຍ o ສ້າງສາຍສຳພັນ o ສ້່ງຄວາມໄວ້ວາງໃຈ o ສ້າງຄວາມສະນິດແລະ ຄຸ້ນເຄີຍ ຜູ້ ມຸ້ງ ຫວັງ Follow Up ປື່ມທະບຽນລູກ ຄ້າ WORKBOOK 1,2,3 ປື່ມທະບຽນລູກ ຄ້າ WORKBOOK 1,2,3 Prospect ຜູ້ມຸ່ງ ຫວັງ Prospect ຜູ້ມຸ່ງ ຫວັງ NO ຕັດສິນໃຈກ່ອນ YES ຕອບຂໍ້ໂຕ້ແຍ້ງ, ຕິດຕາມຕໍ່ Leader BA The Power Mind System ( ເຂົ້າສູ່ ລະບົບ ) The Power Mind System ( ເຂົ້າສູ່ ລະບົບ ) AF Product Lover ( ຜູ້ໃຊ້ ສິນຄ້າທີ່ ດີ ຕໍ່ ເນື່ອງ ) Product Lover ( ຜູ້ໃຊ້ ສິນຄ້າທີ່ ດີ ຕໍ່ ເນື່ອງ ) Passive Income ( ສູ່ຄວາມສຳເລັດ ) Passive Income ( ສູ່ຄວາມສຳເລັດ ) 12 *** ສື່ນີ້ເປັນເອກະສານພາຍໃນສຳລັບໃຊ້ໃນທີມງານເທົ່ານັ້ນ ຊຶ່ງຈັດທຳໂດຍຜູ້ຮ່ວມທຸລະກິດຍູນິລີເວີ ເນັກເວີດບໍ່ ໄດ້ຈັດທຳໂດຍບໍລິສັດແຕ່ຢ່າງໃດ ***

Inviting ( ເຊີນຊວນ ) o F : Family ຄອບຄົວ o O : Occupation ອາຊີບ o R : Recreation ເວລາວ່າງ / ການ ພັກຜ່ອນ o M : Message ຂໍ້ຄວາມທີ່ໄດ້ ຈາກການລົມ  ຫຼັກການ : ຫ້າມເລົ່າເລື້ອງຂອງ ເຮົາ / ລົມນອກເລື້ອງ  ເປົ້າໝາຍ : ຮູ້ວັນ / ເວລາທີ່ເພິ່ນ ວ່າງ / ຮູ້ຄວາມຕ້ອງການ  ຄຳຖາມເຊີງບວກ > ໄດ້ຄຳຕອບເຊີງລົບ  ໃຊ້ວິທີການຕຶກເບັດ ( ສິດເບັດ ) o F : Family ຄອບຄົວ o O : Occupation ອາຊີບ o R : Recreation ເວລາວ່າງ / ການ ພັກຜ່ອນ o M : Message ຂໍ້ຄວາມທີ່ໄດ້ ຈາກການລົມ  ຫຼັກການ : ຫ້າມເລົ່າເລື້ອງຂອງ ເຮົາ / ລົມນອກເລື້ອງ  ເປົ້າໝາຍ : ຮູ້ວັນ / ເວລາທີ່ເພິ່ນ ວ່າງ / ຮູ້ຄວາມຕ້ອງການ  ຄຳຖາມເຊີງບວກ > ໄດ້ຄຳຕອບເຊີງລົບ  ໃຊ້ວິທີການຕຶກເບັດ ( ສິດເບັດ ) o ການເຊີນຊວນ ຄື ການນັດໝາຍ ຫ້າມນຳສະເໜີ o ນັດໝາຍ ໃຫ້ຮູ້ວ່າ ພົບກັນຢູ່ໃສ ເມື່ອໃດ ເທົ່ານັ້ນ o ຕື່ນເຕັ້ນ ສົງໃສ ສົນໃຈ ຢາກຮູ້ ແລ້ວໃຫ້ ຕາມມາເບິ່ງ o ຫົວໃຈການເຊີນຊວນ : ທັດສະນະຄະຕິ ທຸກຄົນ ໃນໂລກຕ້ອງການມີຊີວິດທີ່ດີຂຶ້ນ o ຢ່າຢາກໃຫ້ເຂົາເຮັດ ຕ້ອງເຮັດໃຫ້ເຂົາຢາກ o ການເຊີນຊວນ ຄື ການນັດໝາຍ ຫ້າມນຳສະເໜີ o ນັດໝາຍ ໃຫ້ຮູ້ວ່າ ພົບກັນຢູ່ໃສ ເມື່ອໃດ ເທົ່ານັ້ນ o ຕື່ນເຕັ້ນ ສົງໃສ ສົນໃຈ ຢາກຮູ້ ແລ້ວໃຫ້ ຕາມມາເບິ່ງ o ຫົວໃຈການເຊີນຊວນ : ທັດສະນະຄະຕິ ທຸກຄົນ ໃນໂລກຕ້ອງການມີຊີວິດທີ່ດີຂຶ້ນ o ຢ່າຢາກໃຫ້ເຂົາເຮັດ ຕ້ອງເຮັດໃຫ້ເຂົາຢາກ Inviting ( ເຊີນຊວນ ) ຄຸນ ນະພາບ ຊີວິດ ທີ່ດີ ຂຶ້ນ ຄຸນ ນະພາບ ຊີວິດ ທີ່ດີ ຂຶ້ນ Inviting ( ເຊີນຊວນ ) Inviting ( ເຊີນຊວນ ) Make Friend ( ສ້າງ ເພື່ອນ ) Make Friend ( ສ້າງ ເພື່ອນ ) PM BA PM BA ຄົນບໍ່ຮູ້ຈັກ ຄັນຮູ້ຈັກ PM/BA ໝູ່ / ເພື່ອນ BA ອ້າຍ, ນ້ອງ Leader T-UP Make Friend *** ສື່ນີ້ເປັນເອກະສານພາຍໃນສຳລັບໃຊ້ໃນທີມງານເທົ່ານັ້ນ ຊຶ່ງຈັດທຳໂດຍຜູ້ຮ່ວມທຸລະກິດຍູນິລີເວີ ເນັກເວີດບໍ່ໄດ້ຈັດທຳໂດຍບໍລິສັດແຕ່ຢ່າງໃດ ***

Step 3 Step 2 The Power Steps Key to Success  Starter kit+ ອຸປະກອນ  System Chart  ຫຼັກການ U-P-T  One Window (Plan)  Why I Join  Starter kit+ ອຸປະກອນ  System Chart  ຫຼັກການ U-P-T  One Window (Plan)  Why I Join Step 1  5 Action Workshop Goal Setting (Workbook 3) Name List (Workbook 1) Inviting STP. Follow Up (Workbook 2)  Why I Join  ABC T-UP  5 Action Workshop Goal Setting (Workbook 3) Name List (Workbook 1) Inviting STP. Follow Up (Workbook 2)  Why I Join  ABC T-UP  Orientation  5 Action  STP.  Why I Join  Orientation  5 Action  STP.  Why I Join  The Power Mind- System  360 ° Achievement  Coaching  The Power Mind- System  360 ° Achievement  Coaching Leader/Upline T-UP + Products demonstration BIZ Product STP. BOOK ແນວຄິດ ຫຼັກການ ປະຕິບັດ 15 *** ສື່ນີ້ເປັນເອກະສານພາຍໃນສຳລັບໃຊ້ໃນທີມງານເທົ່ານັ້ນ ຊຶ່ງຈັດທຳໂດຍຜູ້ຮ່ວມທຸລະກິດຍູນິລີເວີ ເນັກເວີດບໍ່ໄດ້ຈັດທຳໂດຍບໍລິສັດແຕ່ຢ່າງໃດ ***

CONCEPT U.P.T. 1 1 ເຂົ້າໃຈທຸລະກິດ BA SBA 1. ໃຊ້ສິນຄ້າ ( ໃຫ້ ສິນຄ້າເຮັດວຽກ ) 2. ຮຽນຮູ້ຈາກ Up Line 3. ໃຊ້ລະບົບ 100 % - The Power Mind System - 360° Achievement Roadmap Understanding 2 2 ການນຳສະເໜີ SBAKBA Presenting 3 3 ການສອນ & ຖ່າຍທອດ Leader TBA  F3 Winning Family  F4 PDS   ໜັງສືແນວຄິດ, CD Teaching Character Development TBA S K S BA S S SBA BA S S U S S K TBA ( AEBA > IEBA ) 3 ເດືອນ 4 ເດືອນ 3-5 ປີ Learning 80% action 20% Learning 20% action 80% action 20% Result 80%  Why I Join  ABC T-UP  STP.  One window (Plan)  The Power Steps Work Shop 4 *** ສື່ນີ້ເປັນເອກະສານພາຍໃນສຳລັບໃຊ້ໃນທີມງານເທົ່ານັ້ນ ຊຶ່ງຈັດທຳໂດຍຜູ້ຮ່ວມທຸລະກິດຍູນິລີເວີ ເນັກເວີດບໍ່ໄດ້ຈັດທຳໂດຍບໍລິສັດແຕ່ຢ່າງໃດ ***