งานนำเสนอกำลังจะดาวน์โหลด โปรดรอ

งานนำเสนอกำลังจะดาวน์โหลด โปรดรอ

S trategic Brand Communication Campaigns. Branding Process Target Consumer Identification Brand Design Brand Identity Creation Brand Building Implementation.

งานนำเสนอที่คล้ายกัน


งานนำเสนอเรื่อง: "S trategic Brand Communication Campaigns. Branding Process Target Consumer Identification Brand Design Brand Identity Creation Brand Building Implementation."— ใบสำเนางานนำเสนอ:

1 S trategic Brand Communication Campaigns

2

3 Branding Process Target Consumer Identification Brand Design Brand Identity Creation Brand Building Implementation Leveraging the Brand Brand Equity Management

4 Brand Building Model Awareness & Recognition Relevant Differentiation Accessibility Values Emotional Connection

5 Integration UnityWholeness Synergy IMC=Integrating all the Source of Brand Messages

6 5 Highlights of IMC Affects Behavior Start with the Customer or Prospect Use Any and All Forms of Contacts Achieve Synergy Building Relationship

7

8 9 Guidelines for IMC Outside-in, not Inside-out Planning Horizontal, Not Vertical Unit Effective Behavior Segmentation Focus on Behavior not Attitude or Awareness Brand Contact, not Media Efficiencies

9 9 Guidelines for IMC Changing Mental Networks, not Just Getting Advertising Marketing Communication Continuum Zero Based Messages Delivery Accountability

10 IMC Tools The Awareness Building : Advertising The Credibility Builder : Public Relations Intensify the Brand Message Consideration : Sales Promotion

11 IMC Tools The Personal Connection Builder : Personal Selling, Direct Marketing and CRM Experimental Contact Builder : Event, Sponsorship and Trade Show

12 Brand Communication Tools Advertising

13 Advertising Advertising Media : Above-the-line TV Cinema Radio Newspaper Magazine Out of Home Transportation Ads

14 Advertising

15

16

17

18 Advertising Advertising Media : Below-the-line Catalogues, Brochures, Diaries, Guarantee Cards, Price List, Telephone Number Reminder, Stationary, Poster, and etc.

19

20 Brand Communication Tools Public Relations

21 Press Conference Press Release Photo Release Exclusive Interview Group Interview Factory and Press Tour Annual Report

22 ก่อนเปิดม่าน “ บัลลังก์เมฆ เดอะมิวสิ คัล ” ให้แฟนๆ ได้ชมกัน นก - สินจัย ซ้อมไปก็ลุ้นไปว่า บัลลังก์ เมฆฯ จะกลับมาสร้างความประทับใจ ได้เหมือนเดิมหรือไม่ ? แต่หลังจากที่ได้รับเสียงปรบมือ กึกก้องทุกรอบการแสดงที่ผ่าน มา ก็ทำเอานก เป็นปลื้มหายห่วง หายเหนื่อยเป็นปลิดทิ้ง !! สินจัยหาย เหนื่อย

23 Brand Communication Tools Sales Promotions

24 Trade Sales Promotion Consumer Sales Promotion

25 Brand Communication Tools Personal Selling

26 Brand Communication Tools Events

27 Brand Communication Tools Shop Decoration

28

29 Brand Communication Tools Celebrity

30

31 Brand Communication Tools Direct Marketing


ดาวน์โหลด ppt S trategic Brand Communication Campaigns. Branding Process Target Consumer Identification Brand Design Brand Identity Creation Brand Building Implementation.

งานนำเสนอที่คล้ายกัน


Ads by Google