งานนำเสนอกำลังจะดาวน์โหลด โปรดรอ

งานนำเสนอกำลังจะดาวน์โหลด โปรดรอ

Pitfalls in Quality Management. Objective outcome Clinical excellence Business excellence Subjective outcome Service excellence.

งานนำเสนอที่คล้ายกัน


งานนำเสนอเรื่อง: "Pitfalls in Quality Management. Objective outcome Clinical excellence Business excellence Subjective outcome Service excellence."— ใบสำเนางานนำเสนอ:

1 Pitfalls in Quality Management

2 Objective outcome Clinical excellence Business excellence Subjective outcome Service excellence

3 Steps to Culture of Excellence 1.Basic quality system structure e.g. PCT, PCC process outcome CQI Monitoring e.g. internal& external audit

4 2. Top care standard achievable - HA, TQA, JCI 3. Benchmarking 4. CQI

5 Critical success factor 1.Responsibility :- leader, team 2.Hard work 3.Preservarance 4.Continuing

6 จุดอ่อนในการพัฒนา คุณภาพ ผู้นำ ผู้ปฏิบัติ การสื่อสาร การวางแผน ระยะเวลา

7 Medical staff management Phase 1 - initiative 2 - pilot team 3 - improvement 4 - adjustment Full respected relationship

8 Medical staff 6 groups – overactive - active - goal focused - result focused - difficult - hopeless

9 Measurement and analysis

10 Malcolm Baldrige model Performance measure and analysis  choose information and data  key performance - process - output - result : health outcome and satisfaction  improve, innovate and align

11  ทำเป็นระยะๆ  Strategic planning Aim : achieve goals

12


ดาวน์โหลด ppt Pitfalls in Quality Management. Objective outcome Clinical excellence Business excellence Subjective outcome Service excellence.

งานนำเสนอที่คล้ายกัน


Ads by Google