1 Formal request to service provider. 2 RFI desired information  Company profile  Product & service  Financial stability  Plans & direction  Customer.

Slides:



Advertisements
งานนำเสนอที่คล้ายกัน
Payap Dummy Company ; PDC
Advertisements

E-COMMERCE WEBSITE Smartzap Co., Ltd.. Company Profile บริษัท สมาร์ทแซป จำกัด ก่อตั้งเมื่อปี 2543 (13 ปี ) ในช่วงยุค Internet เพิ่ง เริ่มต้น เป็นบริษัทที่ดำเนินงานทางด้าน.
Retail Organization & HRM Chapter 4. Chapter topics  The organizational structure  Process of organizing  Retail tasks  Classifying jobs  Hierarchical.
Accounting and ERP Software by Crystal Software Group
KHONKAEN FISHING NET FACTORY
หลักการและแนวคิดการนำ สื่ออิเล็กทรอนิกส์ มาใช้ใน การเรียนการสอน ผศ. นพ. ทรงพล ศรีสุโข 30 ก. ย
INTELLECTUAL CAPITAL : IC Group 3: Tipada Subhasean Nongluk Charoeschai Nerisa Wangkarat
Educational Objectives
Supreeya Wongtra-ngan,MD.,MHPEd. CLINICAL COMPETENCIES  Factual Knowledge  Technical Skill  Problem Solving Skill  Communication Skill  Manners &
การถ่ายทอดกลยุทธ์สู่สายงาน HR และ IT ตามกรอบแนวคิด Balanced Scorecard
Human Resource Management
With Service Mind, Bye-bye Say “NO”, Focus and Care, Share Data
Emergency Response System for Elderly and PWDs: Design & Development
CIO Roles and Responsibilities
1 THE STUDY ON THE ECONOMIC IMPACT OF STANDARDIZATION BY AFNOR.
การตรวจสอบภายในและการบริหารกิจการบ้านเมืองที่ดี
Database Management System
Marketing of Service LESSON 9. Nature of services  Services are intangible tasks that satisfy consumer and business user needs.
Planning Step : TU Property Management & Others
ระบบการจัดเก็บในคลังสินค้า
Pitfalls in Quality Management. Objective outcome Clinical excellence Business excellence Subjective outcome Service excellence.
Helping you make better treatment decisions for your patients.
Analyzing Marketing Situation
Contemporary Marketing Management
Global Supply Chain Procurement and Distribution
ผศ.(พิเศษ)น.พ.นภดล สุชาติ พ.บ. M.P.H.
Course Software Engineering SE Overview and Introduction.
Course Software Engineering SE Overview and Introduction.
Principles of Information Systems Eighth Edition
Project Management Wathana Yeunyong, Ph.D..
Internet Marketing. Accounting Book Real Time Database Inventory Management & Purchasing ProductionManagement Logistics SalesManagement FinancialAccountingManagerialAccounting.
Kulachatr Chatrakul Na Ayudhaya 1 Chapter XI Information Technology in Retailing Business By Aj-Kulachatr Chatrakul Na Ayudhaya Marketing Department Business.
เรียบเรียงจากหนังสือ “ระบบสารสนเทศ เพื่อการจัดการ”
Asst Prof. Dr. Songporn Hansanti
Modern Management นำเสนอโดย อาจารย์มุกดา ยี่หวา คณะบริหารธุรกิจ.
Information System Lecture 2 Apirada Thadadech
Create the Knowledge Management Blueprint
Agency Theory: Public and private Management
บทที่ 2 งบการเงินพื้นฐาน BASIC FINANCIAL STATEMENTS 2.
Refinery Excise Tax and Fund
Information Systems Opportunities and Challenges
Human capital investment การลงทุนที่สุดคุ้ม. Process Planning and goal setting : Alignment ( an agreement between people who want to work together) Mission.
July Lecture Side Lecture by Suradet Tantrairatn Lecturer and Researcher Chapter Four June 2010 Definitions, Goals, and Objective.
Public Health Emergency Response Guide. สถานการณ์ ท่านเป็นผู้รับผิดชอบด้านการควบคุมโรคใน จังหวัด ได้รับรายงานว่ามีผู้ป่วยเสียชีวิตจาก อาการปอดอักเสบและติดเชื้อทางเดินหายใจ.
โดย นรฤทธิ์ สุนทรศารทูล สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Pandemic influenza Preparedness Staying in the business during the time of pandemic.. PTT Public Company Limited.
Intervention Method for NCD Control กัณหา เกียรติสุต สำนักงานป้องกันควบคุมโรคที่ 6 ขอนแก่น.
MIS: Pichai Takkabutr EAU M: สมมติฐานและ หลักการของระบบการบริหารจัดการโดยระบบ Assumptions and Principles of Management By System องค์กรวงกลม ประกอบด้วย.
1-1: Software Project Management การจัดการโครงงานซอฟต์แวร์ Software Project Management การจัดการโครงงานซอฟต์แวร์ ความหมายการจัดการโครงงาน.
Project Framework Risk & Issue Management Sponsor Management
วิธีการทำงานของ ตัวประมวลผลสารสนเทศมีการ ศึกษาวิเคราะห์ และออกแบบโครง สร้างหน้าที่ด้วยสถาปัตยกรรมองค์ประกอบ 6 ส่วน ในตัวประมวลผลสารสนเทศ ได้แก่……………..
การบริหารการประเมินผลการปฏิบัติงาน Performance Management
ทุนทางปัญญา Intellectual Capital KM743 Session 3.1
Introducing Balanced Scorecard โดย วิทยากร อาจารย์ สุรชาติ กิ่มมณี
GE matrix 5 forces model What business to be in ? E-V-R model
Functional Strategies
+ Strategic management How to plan implement and control strategy
15-18 พฤศจิกายน โลกการเปลี่ยนแปลงกับกลยุทธ์การ บริหารการผลิต  สภาพแวดล้อมภายนอกและภายในมีการ เปลี่ยนแปลงตลอดเวลา  จึงความจำเป็นต้องมีการบริหารกลยุทธ์
Porter’s Value Chain Analysis Model
Chapter 3 Simple Supervised learning
Thai Quality Software (TQS)
Double loop learning Jirawit Yanchinda.
Introduction of DREAM สุวรรณา ประณีตวตกุล คณะเศรษฐศาสตร์ มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
การศึกษาของวิชาชีพสุขภาพในศตวรรษที่ ๒๑
Last Updated: 13 Nov 2006 Computer System Division Office of Computer Services, Kasetsart University.
E XPERIENCE OF WORKING WITH PSYCHIATRIC PATIENTS ’ RELATIVE CLUB Pleanpit Chantalasak Social Worker Srithunya Psychiatric hospital.
มุมมองภาคเอกชนต่อความพร้อมการเข้าสู่ ประชาคมอาเซียนของราชการไทย จารุนันท์ อิทธิอาวัชกุล
การจัดซื้อจัดจ้างภาครัฐด้วยวิธีการทางอิเล็กทรอนิกส์
Advancing Professional Construction and Program Management Worldwide
Description of Training
ใบสำเนางานนำเสนอ:

1 Formal request to service provider

2 RFI desired information  Company profile  Product & service  Financial stability  Plans & direction  Customer base & reference  Key players in organization  Number of location & strategic alliance  Service support & training facilities & resource  Support, maintenance & service

3 RFQ desired information For price or cost information from vendor  Contract type terms & special condition  Pricing & discount  Change criteria & impact on pricing  Payment terms

4 RFP desired information ความต้องการของผู้ซื้อ ขอบเขต เป้ประสงค์ สิ่งที่ต้องส่งมอบ เพื่อ vendor จะได้เขียน proposal เสนอ บริการมาให้ผู้ซื้อ พิจารณา 1.Background 2.Objective & scope 3.General requirement 4.Function feature & performance criteria 5.Standard & regulatory compliance 6.Constraints: time, business technical 7.Governance, reporting & dispute escalation 8.Customer/ vendor contact point 9.Backup / recovery / contingency plan 10.Quality assurance & risk mitigation plan 11.Schedule of deliverables 12.Contract information & type 13.Recourse remedy & warranty 14.Pricing 15.Change management 16.Disengagement condition & responsibility

5 Weight for evaluation component