ดาวน์โหลดงานนำเสนอ
งานนำเสนอกำลังจะดาวน์โหลด โปรดรอ
ได้พิมพ์โดยKeerati Saowaluk ได้เปลี่ยน 10 ปีที่แล้ว
1
Pitfalls in Quality Management
2
Objective outcome Clinical excellence Business excellence Subjective outcome Service excellence
3
Steps to Culture of Excellence 1.Basic quality system structure e.g. PCT, PCC process outcome CQI Monitoring e.g. internal& external audit
4
2. Top care standard achievable - HA, TQA, JCI 3. Benchmarking 4. CQI
5
Critical success factor 1.Responsibility :- leader, team 2.Hard work 3.Preservarance 4.Continuing
6
จุดอ่อนในการพัฒนา คุณภาพ ผู้นำ ผู้ปฏิบัติ การสื่อสาร การวางแผน ระยะเวลา
7
Medical staff management Phase 1 - initiative 2 - pilot team 3 - improvement 4 - adjustment Full respected relationship
8
Medical staff 6 groups – overactive - active - goal focused - result focused - difficult - hopeless
9
Measurement and analysis
10
Malcolm Baldrige model Performance measure and analysis choose information and data key performance - process - output - result : health outcome and satisfaction improve, innovate and align
11
ทำเป็นระยะๆ Strategic planning Aim : achieve goals
งานนำเสนอที่คล้ายกัน
© 2024 SlidePlayer.in.th Inc.
All rights reserved.