ดาวน์โหลดงานนำเสนอ
งานนำเสนอกำลังจะดาวน์โหลด โปรดรอ
1
รศ.ยุทธนา ธรรมเจริญ
2
Customer Development Suspects First-time Prospects customers
Repeat customers Clients Advocates Partners Inactive or ex-customers Disqualified prospects
3
The Four Ps The Four Cs Marketing Mix Product Place Promotion Price
Conven- ience Customer Solution Customer Cost Communication
4
Product Price Place Promotion
MARKETING MIX (4 P) Product Price Place Promotion
5
Determinants of Customer Delivered Value
Image value Personnel value Services value Product value Total customer value Customer delivered value Monetary cost Time cost Energy cost Psychic cost Total customer cost
6
การบริการลูกค้าที่ประทับใจ
แก้ปัญหาให้ลูกค้า สร้างความรู้สึกที่ดี
7
การบริการอย่างมืออาชีพ
ตรงเวลา สุภาพ เตรียมพร้อม
8
เมื่อลูกค้ามีข้อเรียกร้องพิเศษ เมื่อลูกค้าตัดสินใจไม่ได้
สถานการณ์ต่าง ๆ เมื่อลูกค้าโกรธ เมื่อลูกค้ามีข้อเรียกร้องพิเศษ เมื่อลูกค้าตัดสินใจไม่ได้ เมื่อลูกค้ามีข้อโต้แย้ง
9
สถานการณ์ต่าง ๆ เมื่อลูกค้าปฏิเสธ เมื่อลูกค้าต่อว่า เมื่อลูกค้าผิดหวัง
10
บวก ความคาดหวัง Expectation การกำหนดกลยุทธ์ E-Plus Marketing E =
11
ความใส่ใจที่น่าเชื่อถือ
"CARE" Credible Attractive Responsive Empathetic
12
Question & Answer 41
งานนำเสนอที่คล้ายกัน
© 2024 SlidePlayer.in.th Inc.
All rights reserved.