ดาวน์โหลดงานนำเสนอ
งานนำเสนอกำลังจะดาวน์โหลด โปรดรอ
1
INTERNATIONAL EDITION
Philip Kotler 2003 MARKETING MANAGEMENT ELEVENTH EDITION
2
อ.พลกฤษณ์ ไพรสานฑ์วณิชกุล ผู้ช่วยคณบดีฝ่ายวิชาการ คณะบริหารธุรกิจ
ผู้นำเสนอ อ.พลกฤษณ์ ไพรสานฑ์วณิชกุล ผู้ช่วยคณบดีฝ่ายวิชาการ คณะบริหารธุรกิจ
3
PART 1 : Understanding Marketing Management
PART 2 : Analyzing Marketing Opportunities PART 3 : Developing Market Strategies PART 4 : Shaping The Market Offering PART 5 : Managing and Delivering Marketing Program
4
New Economy Mass Marketing Standardized Products Economies of Scale
5
A Substantial Increase in Buying Power
New Economy A Substantial Increase in Buying Power Tweens Female Gent x Gent Grey
6
A Great Variety of Available Good and Service
Information → Research Persons → Celebrity Brand Places Properties
7
Organization Favorable Image Ethics Social Natural
8
Segmentation Income Nation Sex Age Gent Family Social Class
Brand Loyalty Life Cycle Region Climate Urban Benefit Rural
9
NICHE DIFFERENT Targeting
10
Services Product Man POSITIONING Quality Value Image Relationship Brand
งานนำเสนอที่คล้ายกัน
© 2024 SlidePlayer.in.th Inc.
All rights reserved.