ดาวน์โหลดงานนำเสนอ
งานนำเสนอกำลังจะดาวน์โหลด โปรดรอ
ได้พิมพ์โดยMonyakul Tantasatityanon ได้เปลี่ยน 10 ปีที่แล้ว
1
Marketing of Service LESSON 9
2
Nature of services Services are intangible tasks that satisfy consumer and business user needs.
3
แบ่งออกเป็น 2 ลักษณะ Services are the main purpose of a transaction Services are the supplementary to support the sales of goods and the services
4
Characteristics of services Intangible –Visualization –Association –Physical Representation
5
Inseperability Heterogeneity Perishability and Fluctuating Demand
6
Classification of services Housing Household Operations Entertainment and Recreation Personal Care Medical and Health Care Private services Security Banking and Financial Services Transportation Communication
7
Marketing Mix for Services Selecting Target Market ตลาดท่องเที่ยว นักท่องเที่ยว ( เชื้อชาติ, อายุ, รายได้ของนักท่องเที่ยว ) กำหนด - รายการท่องเที่ยว - ราคาของรายการ - รายละเอียด ต่างชาติ ในชาติ
8
Product Planing Services Offering Services Mix Strategies Services Features Service Quality
9
Pricing Strategies พื้นฐานของต้นทุนในการผลิตบริการ และความเต็มใจจะจ่ายของลูกค้า กลยุทธ์การลดราคา นโยบายราคายืดหยุ่น กำหนดราคาเดียว
10
Distribution System Direct marketing channel Physical Distribution
11
Promotion Strategies Advertising Sales Promotion
งานนำเสนอที่คล้ายกัน
© 2024 SlidePlayer.in.th Inc.
All rights reserved.