ดาวน์โหลดงานนำเสนอ
งานนำเสนอกำลังจะดาวน์โหลด โปรดรอ
1
Brand Management Process
รศ. กิตติ สิริพัลลภ
2
Process Step 1 – Analysis of Target Market Step 2 – Brand Design
Step 3 – Brand Communication Step 4 – Brand Audit
3
Step 1 – Analysis of Target Market
กำหนดกลุ่มเป้าหมาย ศึกษาความคิดเห็นและความต้องการของแต่ละกลุ่ม ศึกษา “Consumer Insight” วิเคราะห์ “Consumer Value”
4
Step 2 – Brand Design 1. สร้าง Brand Model โดยกำหนด Brand Vision
Brand Positioning Brand DNA Brand Personality Brand Promise
5
2. สร้าง Brand Character Brand Personality Brand Identity 3. สร้าง Brand Engagement Brand Culture
6
Step 3 – Brand Communication
กำหนด Brand Message Theme Slogan IMC Strategy Objective Execution Media Budget
7
Step 4 – Brand Audit Brand Research Brand Strategy Brand Positioning
Brand Identity Brand Communication Internal Brand Building
งานนำเสนอที่คล้ายกัน
© 2024 SlidePlayer.in.th Inc.
All rights reserved.