ดาวน์โหลดงานนำเสนอ
งานนำเสนอกำลังจะดาวน์โหลด โปรดรอ
ได้พิมพ์โดยAnnan Tuntayakul ได้เปลี่ยน 10 ปีที่แล้ว
1
Lower cost @ higher quality Monthly Review on Dec,11 03/07/57
2
Service Jobs Incoming 03/07/57
3
Average Job Incoming / Day Day :Working day 03/07/57 Q1 Q2 Q3 Q4
4
Average TAT of Pending Job (Date) 03/07/57
5
Vendor & Third Party ในประเทศที่หยุดเนื่องจากปัญหาน้ำท่วม
6
% Pending Job > 14 Days (Target < 10 %) 03/07/57 Oct -Nov11 WK2~4 : สถานการณ์น้ำท่วมจาก ภาคเหนือลงมาภาคกลางทำ -Vendor ประกาศหยุดเป็นช่วงๆ - ขนส่งพบปัญหาการล่าช้า - การส่ง RMA ทำได้เป็นช่วงๆ
7
Top 20 CS Code Incoming Y2011 03/07/57
8
Most recent months highlight Page 1/2 03/07/57
9
Most recent months highlight Page 2/2 03/07/57
10
Top 20 Dealer Incoming Y2011 03/07/57
11
Volume of service incoming job is 247,117 pcs. at the end of Year 2011.
12
8 Status of Pending Job (Dec,11) Note: Exclude Job Close Volume of service pending job is 5,128 pcs. at the end of Dec 2011. This is not included qty. of Job close. The main factors which we need to control are the pending under status Engineer & Stock Release. 03/07/57
13
Pending Job By Branches (Dec,11) Note: Exclude Job Close 03/07/57 Pending job by branches decreased from 3 rd weeks Overall pending job was mainly at the like HQ Solving the problem by following up replacement parts form vendors
14
Pending Job By CS Code Top 20 (Dec,11) Note: Exclude Job Close Top 20 cs code เป็นงานค้าง 4,813 ชิ้น หรือ 93% จากงานค้าง ทั้งหมด 5,128 ชิ้น 03/07/57
15
Pending Job > 14 Days Top 20 (Dec,11) Note: Exclude Job Close 03/07/57
16
Service Inventory (History Q3/07 – Present time) Updated 03Jan12_09:29
17
Thank You 03/07/57
งานนำเสนอที่คล้ายกัน
© 2024 SlidePlayer.in.th Inc.
All rights reserved.