ดาวน์โหลดงานนำเสนอ
งานนำเสนอกำลังจะดาวน์โหลด โปรดรอ
ได้พิมพ์โดยSuphatra Khumpai ได้เปลี่ยน 9 ปีที่แล้ว
1
My Profile
2
Samart Kittiruangwittaya สามารถ กิตติเรืองวิทยา ( มาร์ค )
3
Education B.A. Tourism Industry Management, Dhonburi Rajabhat University, 1994 MBA Marketing Advertising, Marylhurst University, Oregon USA, 1999
4
Working Experiences Delta Air Lines as Passenger Service Agent China Airlines as Passenger Service Agent NCC M&D (Queen Sirikit National Convention Center) as Event Service Manager Menam Riverside Hotel as Asst F&B Manager Tusita Resort & Spa, Chumphon as Hotel Manager
5
Training Courses Developing Managerial Skill การพัฒนาตนเองโดยการสร้างอุปนิสัยสำคัญสู่ความสำเร็จ ศิลปะการเป็นหัวหน้างาน New Breed of Leadership Leadership in Demand Customer Relation Management การพัฒนาประสิทธิภาพการปฏิบัติงาน Personal Development by John Robert Powers Effective Communication Skills Customer Relation Management
6
Guest Speaker Personality and service at Dhonburi Rajabaht University Usage of English in working at Rajamangala University of Technology Rattanakosin, Borpitpimuk Campus
7
Social Activities A committee of the faculty of fine art, Rajamangala University of Technology Rattanakosin, Borpitpimuk Chakkawat Campus ศิษย์เก่าดีเด่นประจำปี 2550 มหาวิทยาลัย ราชภัฎธนบุรี
งานนำเสนอที่คล้ายกัน
© 2024 SlidePlayer.in.th Inc.
All rights reserved.