งานนำเสนอกำลังจะดาวน์โหลด โปรดรอ

งานนำเสนอกำลังจะดาวน์โหลด โปรดรอ

KK Brand CURRENT NEW CORPORATE VISION CORPORATE MISSION

งานนำเสนอที่คล้ายกัน


งานนำเสนอเรื่อง: "KK Brand CURRENT NEW CORPORATE VISION CORPORATE MISSION"— ใบสำเนางานนำเสนอ:

1 KK Brand CURRENT NEW CORPORATE VISION CORPORATE MISSION
ธนาคารเพื่อความสำเร็จของลูกค้า และประโยชน์ที่ยั่งยืนต่อสังคม เหมือนเดิม ให้บริการอย่างเชี่ยวชาญและครบครัน พร้อมส่งเสริมศักยภาพของลูกค้าเพื่อความสำเร็จที่ยั่งยืน ดำเนินการด้วยหลักบรรษัทภิบาล โดยคำนึงถึงผลที่ผู้ถือหุ้น พนักงาน และสังคมจะได้รับ CORPORATE MISSION เหมือนเดิม ใส่ใจ & ไว้ใจได้ Passionate & Accountable Expertise Trustworthiness Result Orientation Entrepreneurship Self Motivation Integrity Accountability ใส่ใจ & ไว้ใจได้ Passionate & Accountable CORPORATE VALUE BRAND PROPOSITION ทุกความคิดเป็นไปได้ ‘Driving Every Possibility’ Optimising Opportunities

2

3 Phatra Brand architecture | Kiatnakin Bank Holding company
Core consumer- facing brand Divisions Consumer Banking Business Banking Target audience Mass market HNWs SMEs & Corporates Phatra Priority Banking Sub brands Personal Loan Bancassurance Auto Deposit Business Loan Special Asset Management Category Personal KK PA Smart Plan KK Cancer Plan KK Smart Life 15/7 KK Smart Life 25/15 KK Happy Save 15/9 KK Happy Life 99/5 Hire Purchase KK Car Cash Auto Insurance Car Auctions KK Smart Savings KK Savings Plus KK Investor Savings General Savings Acct. KK Current Plus General Current Acct. Fixed Deposit Acct. Deposits Residential Project Housing Logistics Printing & Packaging Floor Plan Apartment KK SMEs KK Surely Asset Distress Assets Mgmt Debt restructuring Products Channels KK eBanking

4 Phatra I Brand Strategy
Vision We want to be the best in all business areas we are in and enter into (วิสัยทัศน์) Audience High Net Worth Institutions (กลุ่มเป้าหมาย) Personality Visionary Intelligent Thai Genuine (บุคลิกภาพของแบรนด์ ) Values Principle-led & professional Respectful & Teamwork Innovative, competitive & perseverance (ค่านิยมองค์กร) Proposition Optimising Futures (สิ่งที่เราจะมอบให้ลูกค้า)

5

6 What makes us Phatra? Optimising Futures High end investment brand that leveraging expertise and local understanding to provide optimal money management solutions

7

8 Brand architecture | Kiatnakin Bank
Holding company Core consumer- facing brand Divisions Consumer Banking Business Banking Target audience Mass market HNWs SMEs & Corporates Priority Banking Sub brands Personal Loan Bancassurance Auto Deposit Business Loan Special Asset Management Category Personal KK PA Smart Plan KK Cancer Plan KK Smart Life 15/7 KK Smart Life 25/15 KK Happy Save 15/9 KK Happy Life 99/5 Hire Purchase KK Car Cash Auto Insurance Car Auctions KK Smart Savings KK Savings Plus KK Investor Savings General Savings Acct. KK Current Plus General Current Acct. Fixed Deposit Acct. Deposits Residential Project Housing Logistics Printing & Packaging Floor Plan Apartment KK SMEs KK Surely Asset Distress Assets Mgmt Debt restructuring Products Channels KK eBanking


ดาวน์โหลด ppt KK Brand CURRENT NEW CORPORATE VISION CORPORATE MISSION

งานนำเสนอที่คล้ายกัน


Ads by Google